wtorek, 20 września 2011

CC 20.09

witam

Wróciłem z Instytutu Onkologii nieco wcześniej niż się spodziewałem i teraz przy kawie (dopiero, ponieważ musiałem być na czczo) mogę nadrabiać zaległości.
Na początek artykuł który na pewno będzie ciekawy dla grających angielski CC.
http://www.soccernews.com/who-really-wants-to-win-the-carling-cup/79359/

I jeszcze na szybko treble Alana Algera.
Dwa pierwsze i tak miałem grać, o trzecim pomyślę :)
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=5512

PiS: 18'55"
Czasowo się dzisiaj nie wyrobiłem. Poszło tylko pół założenia w Toto-gol bo całego bym nie zdążył. Dodałem jakieś ubezpieczenia i może wyjdzie to na dobre....
W STS puściłem kilka tanich kuponów.
Jeden z nich to:

Blackburn v Leyton 1 1,32
Airdrie v Dundee utd 2 1,40
-----------------------------
Mansfield v Telford 1 1,50 (1-1)
Southport v Wrexham 2 2,10 (0-0)
Fleetwood v Kidderminster 1 2,00
Dartford v Staines 1 1,50
Bromley v Woking 2 1,75
Dover v Farnborough 1 1,70 (0-0)
2 pewniaki * 3/6
Summary
Zawiódł mnie szczególnie Dover, chyba wystąpię z ich Fan Clubu.......

A bez pewniaków w 4/8 puściłem wielce optymistycznie
Blackburn (-1) 1 1,98
Dover (-1) 1 2,87
Mansfield  (-1) 1 2,45
i tą resztę.......

Z pucharów nie brałem nic więcej do kuponów bo nie chciałem powielać Toto-gol...
Ale liczę, że wygra Everton, spore szanse daję Spurs

powodzenia

4 komentarze:

  1. Napiszesz pozniej co zagrales oprocz tych typów Alana Algera? P.S. gosciu jest swietny jak narazie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to świetny "jak narazie" ?

    Paweł jest świetny, bo jest świetny- od dawien dawna, a nie "jak narazie" :D

    Pokory deko

    u_efa (still unlogged)

    PS> Paweł - kiedy ciąg dalszy story life?

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzilo mi o tego Alana Algera. A ze hpc jest siwetny to kazdy wie.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) ja to jestem leszcz

    a story... no cóż, liczę że od jutra.
    Do tego potrzebna jest wena a tej wenie posłuży już dzisiaj o 22 z minutami losowanie lotto i 20 baniek w co zainwestowałem całe 21zł :)
    Wtedy siądę pod drzewem jak Kochanowski :) - pod jakimś bambusem na Bora-Bora i będę pisał i pisał.... a także relacjonował live spotkania z kobitkami korolu korolowego :)
    pzdw

    OdpowiedzUsuń