sobota, 6 grudnia 2014

Zimowy dylemat

witam

Z prawdziwym niedosytem oglądam zimową ofertę firm których punkty znajdują się w moim pobliżu. I wspominam z rozrzewnieniem kolekturę na Wspólnej gdzie mieściło się "Milenium" i gdzie zawsze znaleźć było można egzotyczne wynalazki jak choćby najlepsza z Polek, najlepszy z trójki. Po skasowaniu przybytku na Śródmieściu jeździłem jeszcze na J.P.II ale z mapki widzę że tam też ich już nie ma.
https://www.milenium.pl/
Trzeba się będzie jakoś przemóc i zalogować w ichnim serwisie tym bardziej że mają smakowity bonus na start - 500zł
Nic to, obudziłem się dzisiaj za późno, żeby zagrać męski biathlon w którym miałem zblokować do szerszych rozpisów dwie pozycje, T. Boe v S. Fourcade i M. Fourcade v Landertinger 1,40*1,30=ako1,82 ale może nie ma czego żałować. Biathlonowy sprint to jednak spora loteria...
Wypada tylko wierzyć, że wyrobię się z resztą i coś dzisiaj jeszcze puknę..

PiS: 13'25"
Rano mnie całkiem przymuliło. Do wyścigu było jeszcze wystarczająco dużo czasu żeby się ze wszystkim wyrobić, tymczasem wybrałem śniadanie, kawkę i pykanie e-fajki. To dobrze nie wróży ale cóż..
Właśnie wróciłem z STS gdzie oprócz tego co napisałem wczoraj, postawiłem w zróżnicowanych dublach i tryplach:
Manchester City v Everton 1 1,55  (result 1-0)
Soukalova v Gwizdoń 1 1,60  (miejsca 29/16) - Czeszka 3 pały, przesadziła a nasza nagle b. dobry bieg (-15 sek)
Nowakowska v Hojnisz 1 1,50  (miejsca 28/75)
Vitkova v Dunklee 1 1,35  (miejsca 2/41)

PiS: 14'50"
Do szerszych rozpisów, z braku lepszych pomysłów wziąłem dwie zblokowane duble:
Independiente v Quito 1 1,45  (result 0-1)
Corintians v Cricuma 1 1,25  (result 2-1)
ako 1,81
Dunfermline v Ayr 1 1,50  (result 4-2)
Benfica v Belenenses 1 1,25  (result 3-0)
ako 1,88

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Linki do livescore
    http://www.futbol24.com/
    http://www.nowgoal.com/default.aspx?aspxerrorpath=/1x2/index.aspx

    OdpowiedzUsuń