środa, 3 grudnia 2014

Biathlon 2014

witam

Praktycznie jedno wydarzenie sportowe którym jestem dzisiaj zainteresowany to indywidualny wyścig biathlonowy mężczyzn w Oestersund.
http://datacenter.biathlonresults.com/?RaceId=BT1415SWRLCP01SMIN&view=schedule_race.
Ale choć mam swoich faworytów to bezpiecznym będzie sprawdzić ich aktualna formę "w praniu na sucho"
Poza tym muszę pobuszować w sieci ponieważ dwa serwisy które dawały mi znakomite efekty analityczne przestały nagle działać i jestem zdruzgotany. Na pewno znajdę antidotum lecz wymaga to tytanicznej pracy poszukiwawczej.
Z piłki miałem sieknąć Udinese ale grają jednego dnia w dwóch pucharach i nie wiem bo niby skąd, na co tam się stawia. Zatem pomysł odleciał sobie w siną dal z prędkością światła...
Rozwiązanie można pewnie znaleźć gdzieś tutaj:
http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Europe/Italy/Udinese+%28it%29

cdn
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. gogor
    Mam ciekawy temat dotyczący analizy piłkarskiej. Wymaga tytanicznej roboty na piechotę albo być może dobrze zrobionego programu.
    Chodzi o to które ligi, jakie kraje i przy jakich różnicach kursowych zaczyna być warto jeszcze rozpatrywać i na których bukach z dostępnych 1000 ofert opłaca się opierać.
    Jak będziesz zainteresowany to dopiszę końcówkę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawiązując do wczorajszych wpisów w komentarzach
    Dzisiaj zagrałem (lekko, ale nie o to chodzi)
    Martin Fourcade v Svendsen 1 1,90
    Alloa v Glasgow 2 1,30
    ako 2,47 * 0,88 podatku = 2,17 ergo za 100 do odbioru 217
    To samo w Unibet 1,65*1,27=2,09
    Prawie 8% więcej odbiera się w STS (i żywą gotówką co dla mnie jako matuzalema jest szczególnie istotne)
    pozdrawiam
    PiS: poprzedni komentarz skasowałem przez pomyłkę (co mi się chyba pierwszy raz zdarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    zawsze chętnie posłucham, co ciekawego przygotowałeś. :)

    Osobiście od ok. pół roku bawię się wyłącznie dysproporcjami w stawkach na betfair.

    Na chwilę obecną już ponad 2000 picków z yieldem 9%.

    Nie jest to mega imponujący wynik, ale biorąc pod uwagę, że wymaga ode mnie wyłącznie złożenia zakładu (bez analiz, przeszukiwania i zbierania info) - dla mnie wystarczający.

    gogor

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć
    chodzi o remanent na serwisie od którego zaczyna się każdy niemal dzień.
    http://data.nowgoal.com/1x2/
    Wplę go od tych poprzednich ze względu na funkcję League select.
    Ale do rzeczy.
    Na górnym pasku po wciśnięciu "History" można przejrzeć cały tydzień wstecz z ostatecznymi spadkami oraz z wynikami.
    Możnaby się pokusić o dokładny diagram, w jakiej wysokości spadki są najbardziej interesujące, które kraje ruszać a których się wystrzegać itd, itp..
    Kursy na Betfair sprawdzam zawsze i od samego początku. Ten serwis na powyższym blogu zawsze był guru jeśli chodzi o notowania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń