sobota, 27 grudnia 2014

Leć Adam, Leć

witam

Wyjątkowo szybko minęły Święta i trzeba wracać do hazardowej rzeczywistości.
Tyle tylko, że nie bardzo mam dzisiaj co grać. Obiecałem sobie wejście w skoki narciarskie dopiero po pierwszych seriach próbnych ponieważ w bogatej historii TCS zbyt wiele razy okazywało się, że wszystko wygląda nie tak jak to się w klasyfikacji poukładało.
Niby kusi mnie zagranie w którymś z pojedynków w Obersdorfie - Prevca i Gregorego ale dam sobie na wstrzymanie. Jeden dzień poczekam.
Jutro połączę skoczków z meczami angielskimi i choć kursy na moje pojedynki będą już mniejsze to zakład będzie o wiele pewniejszy niż stawianie w zasadzie w ciemno...
Ale jakbym się jednak na coś zdecydował, na pewno napiszę

Result: 18'10"
Nawiązując do porannej, półtoragodzinnej rozmowy via "Skype" z kolegą Cezarym, dzisiejszym jubilatem, któremu także tą drogą składam najserdeczniejsze życzenia - rezultaty kwalifikacji ze skoczni w Obersdorfie podam w formie służewieckiego komunikatu. Otóż za porządek który w powyższej notce został opisany:
1. Prevc, 2. Gregor Schlierenzauer - wypłata wynosi 144/1
Z grubsza tak to ustaliliśmy i nie dziwota że właśnie z Czarkiem zdobyłem swego czasu na Służewcu jeden z "czterdziestotysięczników". a brydżowych MPG nie udało się wspólnie wygrać wyłącznie z powodu mojej niedyspozycji...
cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Zastanawiam się Paweł nad meczem Bristol Rovers - Macclesfield z Konferencji. 1.70 na gospodarzy przy spotkaniu drużyn równorzędnych, z czuba tabeli, to chyba lekka przesada i X2 zawędruje do składaka. Podobnie rzecz ma się w meczu Woking - Aldershot, ~ 1.70 na gospodarzy to chyba rzucenie okiem na tabelę, bo forma obu ekip - po 4 mecze bez wygranej, nie wskazuje na takie kursy. No i goście na obiekcie Woking nie przegrali od 2006r. Do trypla dokładam jeszcze Plymouth (vs. Oxford).

    Jak znajdziesz chwilę, czy Twój tok myślenia podąża za którymś z tych pojedynków, oceń.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć,
    Moim zdaniem BR to drużyna z wyższej półki a Maccle to średniak który faktycznie jest w doskonałej formie ale nie wiadomo czy zabraknie pary. Akurat z BR idzie im historycznie nadspodziewanie dobrze (cztery razy w tym wieku przy kursach ok 1,60 na gospodarzy, nie przegrali) ale mi jest bliżej do przełamania tej tendencji niż do jej utrzymania.
    Argyle też mam na kuponach z wczoraj a co do Woking jeszcze nie mam zdania (Alderhot osłabione za czerwoną w ostatnim meczu)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Paweł, tak czy inaczej poszedł taki trypel: Aldershot +X, Plymouth, Maccle + X.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń