środa, 31 grudnia 2014

GA-PA

witam

Prawdę mówiąc po konkursie skoków w Obersdorfie zupełnie podcięło mi skrzydła i dzisiejsze kwalifikacje w Ga-Pa potraktuję nieco ulgowo. Pogoda ma być idealna zatem prawidłowej selekcji nic nie powinno zbytnio zakłócić.
Ok, czas nagli. Później coś napiszę.
Na rybkę zagrałem w STS między innymi:
Koudelka v Stoch (kwalifikacje) 2 2,05 (miejsca dsq/13)
United of Manchester v Trafford 1 1,55  (result 3-0)
ako 3,17

PiS: 12'25"
Bardzo możliwe, że ze Stochem trochę się pospieszyłem. W kwalifikacjach nie musi skakać na full oszczędzając kontuzjowaną kostkę. Nic to, postawiłem niewiele, żeby jakoś dociągnąć do końca roku.
Zabawa zacznie się od jutra. Wszystkie niższe ligi angielskie grają rewanże spotkań z 26 grudnia i powinno być lekko, łatwo i przyjemnie. Ażeby ten chlebuś posmakować, z prawdziwą niechęcią  (nie lubię grać przez internet), zasiliłem via punkt STS swoje wirtualne konto.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz