środa, 10 grudnia 2014

Sen o Warszawie

witam

Od czasu do czasu zaczynam cały ciąg nocnych widziadeł i każdorazowo boli mnie świadomość, że nijak nie umiem znaleźć ani przyczyny ani uzasadnienia tego faktu. Trafiłem nawet do dziadzia  Zygi Schlomo Freuda i Gucio Junga ale ich rozważania w sennej materii nie trafiają do przekonania. Bo przecież nie mogą to być zwyczajne wytwory wyobraźni. To raczej jakiś równoległy świat w którym odbywa się tu i teraz żywa, codzienna historia.
W dzisiejszym śnie, przebijałem się z Mokotowa na Śródmieścia wyludnioną Marszałkowską. Wokół było szaro i ponuro a klocki nieoświetlonych budynków wyglądały jak wielkie, opuszczone cmentarzysko. I kiedy po naszpikowanej przygodami wędrówce dotarłem wreszcie do Hożej okazało się, że przy moim bloku znajduje się zejście w dół. Do podziemnej Warszawy.
I tam już było zwyczajnie. Przyjacielsko i kolorowo....
Dlatego będę 13 grudnia o godzinie 13'00" na Placu Trzech Krzyży...
https://www.youtube.com/watch?v=Y3rVoPLi178

Typami nie chciałbym dzisiaj zanudzać ale co by nie mówić po drodze na bazarek wstąpiłem do STS-u i zagrałem tani rozpis 3/7, 4/7 z clou programu p.t.
Roma v Manchester City 2 2,95  (result 0-2)
To raczej propozycja życzeniowa ale prawdę powiedziawszy trudno mi jest sobie wyobrazić LM bez MC....

Mam talent z Holandii
https://www.youtube.com/watch?v=NdI3cyGT2zk

PiS:  Czwartek 11.grudnia, godz 13'00"
13-ka została wyłapana a ja straciłem na nią szansę już pierwszego dnia w Monaco, wstawiając tam X2.
No cóż, Los jak wicher. Za bardzo skróciłem system. Mam chociaż tę satysfakcję, że podpierałem remisem wszystkie pozycje wystawione przez STS (Dortmund, Liverpool, Olympiakos) w Super Ofercie, ponieważ jak się niedawno wyraziłem, za darmo to oni szmalu nie rozdają proponując bonusowe kursy...:)
Pula na wygrane: 59842.40 zł
1 wygrana 13 trafieńpo 50281.40 zł
7 wygranych 12 trafieńpo 569.10 zł
122 wygrane 11 trafieńpo 19.59 zł
693 wygrane 10 trafieńpo 4.59 zł

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz