środa, 24 grudnia 2014

Fusologia

witam

W pokojach unoszą się tradycyjne zapachy dwunastu potraw z których największe doznania wywołuje we mnie woń kompotu z suszonych śliwek i makowca, a to znak że czas najwyższy złożyć wszystkim życzenia
Wesołych, Zdrowych, Spokojnych i Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia

Wigilia na Syberii
Jacek Malczewski. "Wigilia na Syberii 1892"
https://www.youtube.com/watch?v=kidVxZKqpqY

Fusologia to nauka eksperymentalna zajmująca się przede wszystkim wróżeniem z fusów. A ponieważ wstępne 16 pozycji które przygotowałem do gry na kolejkę 26 i 28/29 grudnia nie ma jeszcze żadnych opisów a co w nich najważniejsze informacji kto wyjechał na Święta do rodziny i olewa "Boxing Day" - to typowanie jest jak na razie tylko błądzeniem w obłokach.
Próbowałem przygotować stosowną tabelkę na wzór Mix-13 i umieścić w niej proponowany, orientacyjny rozpis ale pomimo ogromu włożonej pracy :) - rzecz się nie chciała wkleić do niniejszej notki i całe arcydzieło poszło na marne....
Tak więc póki co napiszę jedynie, że zagrałem:
Belper v Ilkeston 2 1,65  (result 2-3)
Exeter v Cheltenham 1 2,05  (result 1-0)
ako 3,38

PiS: 25 grudnia, 17'30"
Za trzy dni rusza cykl konkursów skoków TCS zatem chciałbym poświęcić temu wydarzeniu chociaż kilka słów. Po pierwsze należy przeanalizować historię: http://pl.wikipedia.org/wiki/Turniej_Czterech_Skoczni
wraz z aktywnymi linkami w poszczególnych latach. Tam bowiem można sobie odtworzyć stan rywalizacji przed zawodami itp.
Typowanie zwycięzców TCS jest dosyć ryzykowne. W sumie to przecież 20 skoków w tym 8 mistrzowskich na pełny gaz. Kontuzje, podpórki, wiatr raz plecy innym razem pod narty, z tym wszystkim trzeba sobie poradzić.
Ok, Największy potencjał ma w tej chwili Koudelka. Skacze jak Małysz za najlepszych czasów, z dużą swobodą osiągając najlepsze odległości w dobrym stylu technicznym. Tak było do teraz.. Ale przecież wygra Austriak :)  - jak ostatnie sześć razy z rzędu., i.najbardziej doświadczony w ekipie, Gregor Schlierenzauer.
Taki motyw przyszedł mi nocą do głowy.
Schlierenzauer (miejsce 1-3) kurs 3,00

PiS: 26 grudnia, 12'10"
Z Grześkiem chyba przesadziłem. W ubiegłym roku był faworytem i przegrał z kretesem więc liczenie na miejsce w trójce TCS-2015 jest zdecydowanie na wyrost.
Pospieszyłem się też z Ilkeston. Ostatni słabszy mecz w ich wykonaniu spowodowany był odejściem dwóch czołowych zawodników i choć trener twierdzi, że zmiennicy są równorzędni to jakoś w to nie wierzę...Cóż, pozostało ufać w szczęśliwy zbieg okoliczności.
Dzisiejsza kolejka LA wygląda na dość trudny orzech do zgryzienia a na szerszy kupon trafiły w większości mecze z 28/29.12.
Z tych aktualnych, prócz Exeter wstawiłem do dwu-bloku Wycombe v Luton 2(X) i Macclesfield v Grimsby X(2) a w porywach także Chester v Altrincham 1, ale nie zamierzam tego wytłuszczać czyli proponować bo to tylko takie moje gruszki na wierzbie,,,,

Result 18'00"
Nie wiem czego się obawiałem. Kolejka LA weszła prawie jak po sznurku a ja nie wstawiłem co najmniej kilku zakreślonych "czapek"

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Witam.
    ŻYCZE ZDROWYCH POGODNYCH ŚWIĄT - WSZTSTKIEGO NAJ NAJ LEPSZEGO-
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Pawle jak 26.12 w drugi dzień świąt czynny jest może pan wie totomix.
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. witam
    Z punktów które są obok mnie, Mix nieczynny ale czynny STS
    W Wigilię było odwrotnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń