sobota, 13 grudnia 2014

13 XII

witam

Trzydzieści trzy lata temu obudził mnie kolega. Włączyliśmy TV gdzie zamiast "Teleranka" występował "Spawacz" który wespół z WRON wprowadził stan wojenny na terenie całego kraju. Dowiedzieliśmy się o internowaniach i muszę się przyznać, że wszystko to brzmiało złowrogo. Nie miałem pojęcia czym internowanie różni się od eksterminowania i czy to aby nie początek zaplanowanej, długofalowej akcji fizycznego wyeliminowania dziesięciu milionów członków "Solidarności" a przynajmniej dużej ich części.
Ale generalnie paniki nie było. Szybko się ubrałem i nawet już nie pamiętam jaką drogą, zjawiłem się w zakładzie pracy. Trzeba było bezzwłocznie ewakuować dokumenty NZSS "S", flagi, proporce i wszystko co się dało unieść. Jako jeden z członków zarządu "S" w przedsiębiorstwie czułem się za to w jakiś sposób odpowiedzialny. I tak oto przez trzy lata, pewien niewielki fragment historii największego ruchu społecznego na świecie przeleżał się u mnie... na antresoli.

Zagrałem w "Fortunie" - Biathlon, sztafety
Polska (W) miejsca 1-8 1,80  (miejsce 6)
Norwegia (M) win 1,65  (miejsce 3) - zmienili skład, na 3 zmianie miał biec Bjoerndalen
ako 2,97

Result: 12'15"
O ja nieszczęśliwy, wczoraj Fortuna nie miała jeszcze biatlonowej oferty, więc zaznaczyłem Polki na grę 1-6 po 3,20. Dzisiaj już poszedłem na bezpieczniejszy wariant 1-8
17'05 - Fortuna jest niefartowna i ma wolne na dłużej. Jakimś świństwem jest poza tym zmieniać skład ekipy przed samym wyścigiem....
cdn
pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Paweł podmieniłem Norwegów ( boję się ich pudeł) na Rosjanki/Włoszki 1 @1.48, zobaczymy czy słusznie
    BTW ty jako doświadczony facet znasz się na kobietach, doradź coś w Miss World - ja pobrałem Hinduskę @11 i Angielkę @41 ( chyba po operacji bo przecież Brytyjki brzydkie jak noc zwykle)
    pzdr
    ruster

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzę dopiero po biegu (za 5 minut start) i po Marszu 0 13'00"
    Wcześniej nie dam rady.
    Oczywiście w założeniu, że władza nasza ukochana umożliwi mi powrót spod pomnika J Piłsudskiego do Centrum :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pawle, co sądzisz o wygranej Doncaster(~1.70-1.80) ? Wstawiam to w pewniak, ale ciekawi mnie Twoja opinia.
    Z dogów uderzam w Blackpool, gdyż remis w Charlton za bardzo im nic nie daje, a potem wyjazd do Bournemouth..
    Pozdrawiam
    Imiennik

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry ale dopiero wróciłem z Marszu i nawet nie znam wyników
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłem umówiony na 13.00 i z Anglii oprócz wczorajszego typu, Burton (4-0) nic nie zagrałem.
    Łatwo jest komentować mecze po fakcie ale kilka zakreślonych pozycji Watford, Exeter czy Enfield -weszło.
    Ale kto wie na ile mocno wstawiłbym Curzon które zadołowało.
    Najbardziej żal mi FA Trophy. Sprawdziłem poprzednie sezony http://en.wikipedia.org/wiki/2014%E2%80%9315_FA_Trophy
    a wniosek był taki oto, że niby dużo lepsze zespoły wystawiają rezerwy i często odpadają.
    Ci co śledzą bloga wiedzą o moich ciągotach :) do Burgess Hill i do United of Manchester. Obie wygrały po kursach 7,50 i 2,40 i tego już mi naprawdę szkoda...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ruster
    Z tego co widzę, niewielu daje kursy na Miss World
    http://odds.bestbetting.com/tv-/-films---music/miss-world/winner/
    No nic, sam rzucę okiem choć raczej jestem bez szans na prawidłową ocenę...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wystawiają nasi, fortuna i sts...
    r

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, wiem, ale dobrze byłoby porównać Azjatki u buka azjatyckiego, Południowe Amerykanki u buka z tamtego kontynentu itd... Ważne co oni liczą ze swoich barw.
    Ja nie mam pojęcia która skośnooka ładniejsza a która z tych mocno opalonych.
    Mnie się Rosjanka podoba i ogólnie Słowianki. Ale ważne kto liczy głosy :):)::)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń