piątek, 12 grudnia 2014

Do wyboru, do koloru

witam

W nocy pobolewał mnie ząb więc mogłem przemyśleć to i owo. To prawdopodobnie jakieś uboczne skutki chemii która ogólnie rzecz biorąc nie odebrała mi dobrego samopoczucia, zostawiła w spokoju włosy i jak na razie przegoniła zwierze zwane rakiem ale znacznie osłabiła dziąsła. Cóż, chciałbym wytrzymać do Sylwestra a potem wyrwać problem z głowy...
Tak więc w ciszy, pykając e-fajkę zastanawiałem się nad tematem rozliczeń z samym sobą i padło na "moje bryczki" które łącznie z różnymi wątkami pobocznymi są dość barwnym kawałkiem historii. Historii którą dopóki ją jeszcze pamiętam chciałbym w tym specyficznym sztambuchu przechować...

Dzisiaj o 11'30" w Hochfilzen panie wyjdą na biathlonową trasę. Ale sprint to nie jest konkurencja w której można typować pojedynki z pełnym przekonaniem. Od jednego niecelnego strzału zależy tutaj zbyt wiele.
Zdecydowałem się tylko na jedną z pozycji, no może dwie które opiszę bezpośrednio po powrocie z STS.
Pogoda na trasie chyba nie będzie za bardzo korzystna. W południe około 3C i spory wiatr 18km/godz który od wczoraj mocno przybrał na sile.
http://pogoda.wp.pl/name,Pillersee-HochfilzenBuchensteinwand,srid,123,dla_narciarzy_osrodek.html?ticaid=113f71

PiS: 10'30"
Z kobiecego sprintu wziąłem jedną, kontrowersyjną pozycję...
Goessner v Guzik 2 2,35  - przykro było patrzeć na strzelanie naszej snajperki (miejsca 93/84)
..mając na uwadze dwie przyczyny.
Po pierwsze pani Krysia powinna lepiej poradzić sobie na strzelnicy w trudnych warunkach a po wtóre nasza startuje z numerem 1 a Niemka pod sam koniec stawki na zrytej już jak sądzę trasie (+3C)
W tej drugiej sprawie mogę się mylić bo oto w wyścigu męskim trzech czołowych Francuzów i Bjoerndalen również wybrali wariant końcowej grupy a chyba wiedzą co robią.....
Z powyższym pojedynkiem utworzyłem dwie duble i dwie tanie tryple
Fannemel v Schlierenzauer 1 1,57  (miejsca 1/2)
Burton v Hartlepool 1 1,67  (result 4-0)
ako = 3,69 i 3,92
a te lekkie tryple powstały z dodania meczu z Super Oferty
Fenerbahce v Sivas 1 1,48  (result 4-1)
ako = 5,46 i 5,80


TUR D119:00Fenerbahce1.424.27.4Sivasspor
1.334.69

To wszystko "pierwsze koty za płoty" uzależnione od Guzik która pobiegnie najwcześniej.....

PiS: 11'39
No i Guzik. Trzy pały na pierwszym strzelaniu więc mogę juz zacząć myśleć jak tu się odkuć....:(
!!! - po wyścigu: Nie wiem jak to się stało ale Krysia wygrała pojedynek....w strzelaniu 4/5 w pudłach, ale nasza biegła o minutę szybciej
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz