środa, 17 grudnia 2014

Na siłę

witam

Jedną ze spraw które doprowadzają mnie do białej gorączki jest pojawiający się od czasu do czasu brak konsekwencji we własnych działaniach. Miałem nawet przyznać sobie konia z rzędem jeśli znajdę na blogu jakiekolwiek próby z hiszpańska piłką ale ani konia ani rzędu stawiać nie będę. Nie zmienia to faktu przemyślanych awersji do kilku lig i kilku krajów które mam głęboko wyryte w hazardowej świadomości i nawet nie staram się przeglądać przygotowanej dla nich kursowej oferty.. Na czele tego pochodu napiętnowanych stoi Hiszpania.
I nie wziąłbym wczoraj za Chiny Ludowe żadnej Valencii gdyby notowania nie ukazały się na samej górze w Super-ofercie. Muszę na przyszłość wziąć ten aspekt typerskiej materii pod szczególną uwagę.
Tak więc zły jestem nie z samego powodu przestrzelenia kuponu. Niech tam by stał jakiś nietrafiony mecz angielski, jakaś "19" w Lotto, rosyjski remis hokejowy czy cokolwiek co notorycznie tutaj preferuje, nie byłoby lamentu, ale do cholery nie toto.....
Inna sprawa to zastępstwo. Na jeden dzień zawitała w kolekturze całkiem nowa białogłowa więc jako osobnik niewiarygodnie przesądny z zasady zwietrzyłem sensację. Odbiło się to na niezbyt  wypasionej zagrywce co całą powyższą rozprawkę uczyniło tylko mało kosztowną nauczką....
Pisząc o zmianach przypomniały mi się bardzo stare czasy, kiedy jako bywalec warszawskich kasyn udawało się trafiać regularne 7/10 poprawnych sektorów ( dla przykładu 3,26,0,32,15) i to często w punkt obstawiany podwójnie. I wtedy to zjawiał się z reguły nowy krupier a ja musiałem się z szybkością światła zamykać i szukać nowego, powtarzalnego w cykliczne odległości pomiędzy kolejnymi rzutami stołu, ze znudzonym pracownikiem wprowadzającym swoją białą kulkę w ruch....
Za chwilę wezmę się za ofertę dzisiejszą ale z tego co przeglądałem w nocy spodobały mi się pary w STS na sobotnie skoki narciarskie w Engelbergu.
Co by nie mówić szału to Polacy tym razem chyba nie zrobią. W ubiegłym roku wygrali oba konkursy a w pierwszym z nich w czołowej siódemce naszych było czterech :)
http://www.skijumping.pl/wyniki.php?id_zawodow=2898

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz