poniedziałek, 22 grudnia 2014

Pogoda pod psem

witam

Do Wigilii raptem dwa dni a pogoda w Warszawie robi z ludzi bałwana. Padało całą noc i cały czas mocno siąpi przez co przedświąteczne urwanie głowy nie ma jak co roku oczekiwanej podniosłości i tradycyjnej atmosfery. Przynajmniej ja to tak widzę. Nawet ubieranie choinki przestało sprawiać frajdę i tylko myśl, że pod drzewkiem, za dwa dni zaroi się od upominków, pozwala z lekka się uśmiechnąć....
Na blogu też szykuję prezent. Przejrzałem ofertę na zbliżający się tydzień i poza dwoma pełnymi kolejkami ligi angielskiej (26, 28 XII) nie znalazłem nic ciekawego. Ale te właśnie mecze stanowią wodę na młyn.i z nich powstanie hpc-13. Trzynaście pojedynków lub zbiorów pojedynków z kursami >2 (jak się uda), do postawienia rozpisu 8/13 (1287 linii), 9/13 (715), 10/13 (286) itd...po minimum 1 grosz za linię
A dzisiaj, no cóż. Trzeba zejść na psy :)
http://www.racingpost.com/greyhounds/card.sd#resultDay=2014-12-22&meetingId=4
i wykonać drugie podejście w projekcie Greyhounds. O 15'08" naszego czasu startuje pierwsza gonitwa i żeby zawczasu odczynić złe zaklęcia powiem jedynie. Na psa urok....

kalejdoskop odebranych kursów
https://lh6.googleusercontent.com/-YTzbNzScObQ/VJfgwaJRUFI/AAAAAAAAAl8/2g053dCxEtY/s512/skanuj0233.jpg?gl=PL

Result: 17'20"
Psiakrew. Wróciłem z piesków wcześniej bo już mnie to wyraźnie nie rajcuje jak kiedyś.
W sumie strata czasu, sporo alkoholu i lekkie minusy bez znaczenia...

23 grudzień, 12'30"
Jestem nieco zdegustowany notowaniami STS w trakcie przygotowywania zabawowego, długoterminowego rozpisu ligi angielskiej..
Weźmy dla przykładu mecz Brentford v Ipswich. Abstrahując kursy z giełdy (stopień zwrotu 99,2%) 2,36-3,55-3,30 u naszych wygląda to następująco:
STS - 2,20-3,15-2,95
MIX -  2,20-3,25-3,05
Zakładając zwycięstwo gości, przy 9 takich przypadkach w rozpisie 9/13 mnożnik STS wyniesie około 16915 a MIX 22833 i jest to różnica kolosalna. Można zakładać, że się traci ale tracić bez sensu. Na starcie !!!
Przewaga STS jest jednak taka oto, że trzymają 7 poziom angielskiej palisady i linia w grze jest u nich najtańsza.
No nic to. Jeszcze nie wiem na co się w końcu zdecyduję...
cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. W nocy w NHL, 4 remisy w 6 meczach.Odpuściłem już drugą po kolei kolejkę a tyle czasu na to czekałem.

    OdpowiedzUsuń