wtorek, 15 kwietnia 2014

Wpuszczony w maliny

witam

Przed chwilą wróciłem z Sądu i dopiero teraz mogę wypić przysłowiową drugą kawę i zabrać się za hazard.
W ten sąd (monitoruję sprawę Wspólnoty Mieszkaniowej) to dałem się wmanewrować jak osioł. Już nieważne że za friko bo wiele rzeczy w życiu robiłem "dla sportu" wyznając zasadę mówiącą - Los Ci to wynagrodzi w dwójnasób. Ale ile to czasu kosztuje z którym to czasem jako chodzący matuzalem powinienem się przecież liczyć...
A los. Los ma dzisiaj znowu swoją szansę. W postaci sześciu numerków dla losu bez znaczenia a które mi bardzo by się przydały :)
Trzy remisy wstawię do weekendowego kuponu z rozpisem. To już postanowione.
West Ham v Crystal Palace X 3,40
Colchester v Oldham X 3,40
Wimbledon v Newport X 3,35
Teraz wystarczy dopełnić zestaw odpowiednimi typami na home i away i liczyć na powrót "pod szczęśliwą gwiazdę". Nad tym właśnie popracuję zerkając na gonitwy R4 do R11 w Sunland Park..

16 kwietnia, 13'00"
Żeby coś się działo postawiłem
Breidablik v Vikingur R (X2) 2,14 (result 1-0)

cdn
powodzenia

4 komentarze:

  1. Właśnie skończyła się ostatnia gonitwa w Sunland Park i jak to często bywa na koniec dnia (zresztą nie tylko w USA) ekipa lubi "spudłować"
    Od Race 4 do Race 10 wygrywali Juarez (2) Eikleberry (2) Rosendo (2) i Shepherd (1)
    I tak mi przyszło do głowy, no przecież wiadomo co :)
    Shepherd po 74.00
    Niestety nie wziąłem a wygrał łatwo. Puścili gościa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, duża kumulacja została już jedna ponieważ ktoś w zestawie 2, Toto-gol......
    1 UDINESE JUVENTUS 0 : 2
    2 BILBAO MALAGA + : 0
    3 NORDSJAELLAND ESBJERG 0 : 1
    4 BROMMAPOJKARNA IFK GOTEBORG 1 : 1
    5 KALMAR ELFSBORG 0 : 0
    6 READING LEICESTER 1 : 1

    Pula na wygrane: 471769.32 zł
    1 wygrana 6 trafień po 466194.70 zł
    19 wygranych 5 trafień po 73.35 zł
    183 wygrane 4 trafień po 7.61 zł
    1220 wygranych 3 trafień po 2.28 zł

    ....sieknął 6-kę..
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł grasz coś na kolarstwo czy czekasz na Giro ?
    coś pod jajeczko wielkanocne
    Amstel Gold Race Miejsca

    Zwycięzca wyścigu Gilbert, Philippe 15,00
    oczywiście mix

    OdpowiedzUsuń