piątek, 25 kwietnia 2014

Czy koty łykają kanarki

witam

Tytułowym problemem spróbuję zająć się później, tymczasem zagrałem

Tanjong v Tampines 2 1,74 (result 1-1)

Fri
25/04/14
7:30PM
0121
TANJONG PAGAR VS TAMPINES
<5 .00="">
5.55
<3 .80="">
4.00
<1 .50="">
1.43

PiS: 12'30"
Czasu jak zwykle nie mam za wiele. Po obiedzie czeka mnie sprawozdawcze zebranie wspólnoty mieszkaniowej które pewnie jak zwykle skończy się "targaniem po szczękach". Nie wiem doprawdy czemu w ludziach tyle atawistycznej agresji która nie pozwala w spokoju ducha przejść po tym ziemskim padole.
Już nie wspominając o wschodzie i Rosji. Ci to nas dopiero nie lubią.....
Do obiadu zatem muszę wypełnić kilka tanich kuponów w correct score na zestaw 3, ligi francuskiej. Żeby wszystko uprościć zagram nieskomplikowany rozpis na dokładnie trzy niskie remisy.
A co z kotami. Sprawa jest prosta jak pęczek drutu.
Arbitralnie ustaliłem poprzeczkę spadku z Premier League na 36 punktów. Norwich 32 pkt (bramki -28) (gra na wyjeździe z Manchester Utd i Chelsea oraz u siebie z Arsenal) już się nie wywinie.
Sunderland natomiast ma 29 pkt (- 24) i trzy mecze u siebie (Cardiff, WBA, Swansea) oraz jeden na wyjeździe (Manchester Utd) co przy skalpach zebranych ostatnio w Chelsea i Manchester City wydaje się być spacerkiem...
Aston Villa remisuje jutro w Swansea a 3 maja z Hull i tym sposobem wszystkie trzy drużyny mają bezpieczne 37 oczek.
Fulham 30 pkt (fatalne -42 w bramkach) musi wygrywać, więc w weekend bezpieczny od 3 maja Hull trzeba koniecznie rozjechać.
A teraz przerzucam się na mecz Radwańska v Szarapowa.....
cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. W przerwie meczu Tanjong v Tampines 2 1,74 (result 1-1)
    przy stanie 1-0, pobrałem X po 3,40 czym udało się pozycję uratować....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie połowę kuponów TG zacząłem od singla 1-1
    w meczu Nantes v Marseille :)

    OdpowiedzUsuń