sobota, 12 kwietnia 2014

Lutonowanie

witam

Zasiadam do klawiatury po ciężkiej nocy spowodowanej kłopotami zdrowotnymi, na szczęście nie związanymi z nawrotem raka nieboraka bo to byłby kłopot egzystencjalny, ale z uciążliwym bólem dziąsła które prawdopodobnie zakończy się implantem. Boję się tego jak diabli, zawczasu wyobrażając sobie w gębie te wiertarki udarowe wkręcające się do mózgu...
Ale nic to, wyczerpany ale i wygłodniały sukcesu przystępuję do walki.
Dzisiaj powrócę prawdopodobnie do skalowania typów czyli do określeń (R 1-9) co będzie znaczyło, na ilu kuponach (w rozpisach) z przykładowych dziewięciu propozycję zamierzam umieścić.
Zasadniczo ma to przełożenie na siłę gry 1/10 do 10/10 ale tak mam że chodzę własnymi ścieżkami....
Dziwny tytuł "utworu" wyjaśni się później. Póki co jestem w wirze pracy a wraz z tą pracą będę zerkał na wynik meczu:
R-2 Queens Park Rangers v Nottingham Forest 1 2,12 (result 5-2)

PiS: 12'50"
W ekstraklasie nie chciałbym powielać tego co postawiłem w zestawie Toto - gol który wczoraj tak szczęśliwie rozpoczął się w Groningen (2-1). Skuszę się jedynie na delikatne muśnięcie meczu który drukowałbym gdybym był tylko drukarzem :)
R-1 Crystal Palace v Aston Villa X 3,30 (result 1-0)

W Championship zdecydowałem się na:
R-3 Burnley v Middlesbrough 1 1,90 (result 0-1)
R-4 Derby v Huddersfield 1 1,70 (result 3-1)
za to w Bolton (X-3,90 2-5,30) i może w Leeds (X-3,55 2-4,40)  spodziewam się cudów.
Z niespodzianką w Yeovil mam kłopot ponieważ Bornemouth jest tak "napakowany" że stawiać przeciwko nim wydaje się być szaleństwem...

PiS: 14'30"
Niższe dywizje już na szybko
League One
R-2 Notts Co v Port Vale 1 2,16 (result 4-2)
Oraz do rozpisu (w moim dwu kuponie) ale nie polecam
Wallsall v Bristol City (X 3,55) (2 3,85)
Zastanawiam się jeszcze nad Peterborough (1,85) ale do końca nie mogę się przekonać.
Niespodzianki spodziewam się w Preston (X-4,20 2-7,40)
W League Two
R-3 York v Accrington 1 2,10 (result 1-1) bramka gości w 91 min zrobiła mi krzywdę...
R-2 Mansfield v Rochdale 2 2,26 (result 3-0) - L2 idzie mi najgorzej nie od dziś....
W Conference:
R-3 Southport v Tamworth 1 1,73 (result 2-0)
Pozostałe mecze (do dwu kuponu)
Gainsborough v Oxford City (X-3,35) (2 2,55)
Dartford v Forest Green (1-3,25) ( X-3,55)
Psia mać, na więcej nie starczyło czasu a chciałoby się przecież więcej :)
Przypomnę, że (mój dwu kupon) polega na tym, ze stawiając dwa rozpisy (powiedzmy 4/9) wysyłam dwa zestawy i w meczach dwu drogowych na jednym stawiam jedną opcję a na drugim drugą. Np (XX1) (22X)
Co to daje - opisywałem kilkukrotnie.....
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz