sobota, 5 kwietnia 2014

Poszukiwania intuicyjne

witam

Brak spektakularnych sukcesów zwykle powoduje głębokie zniechęcenie i traci się zupełnie wiarę we własną moc sprawczą. Zatem zgodnie z tradycją ostatnich dni nie bardzo przyłożyłem się do dzisiejszej kolejki angielskiej piłki. Do wczorajszego kuponu jestem coraz mniej przyzwyczajony ale może jakoś się cudem obroni. A jeśli nie to zostaje w końcu Sunland Park :)
Przy ustalaniu zagrania zawsze można skorzystać z pracy innych choć przecież nie ma jeszcze takich "orłów" żeby im wszystko wychodziło jak po sznurku, a frustracja z ewentualnej przegranej kiedy trafi się na słabszy dzień gościa któremu w miarę się dowierza, jest podwójna.
Zerknąłem póki co, rytualnie tutaj: http://www.betblog.gr/tipsters.aspx?tipsterid=1

Ok, idę na obiad i co wybrałem spróbuję przekazać później

PIS: 14'20"
Na szybko to co zakreśliłem;
Manchester City i Wigan już grają (3-1 i 1-0 póki co)
W Conference Braintree wezmę chociaż grali w czwartek i mogą być nieco przemęczeni. Tym niemniej Salisbury już chyba poza formą.
Gateshead powinien dać sobie radę. Trochę przeraża h2h (X22) ale do jakiegoś bloku w rozpisie dostawię.
Alfreton raczej bym z kuponu wycofał ale cóż zrobić
Barnet zresztą też (wziąłem go wyłącznie pod wpływem forów drużyny gdzie pochwał nie ma końca)
Chester musi a Dartford na fart (też musi ale ma skromniejsze szanse)
Woking w dużym "gazie" ale nic już dla odmiany nie potrzebuje więc jak się to przełoży na mecz - nie wiem.
Jeśli jakieś remisy (X) to w Kidderminster i Wrexham
W L2, poza tym o czym pisałem wcześniej
Bristol City v Preston 1X
Nad reszta jeszcze pracuję.....
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz