niedziela, 6 kwietnia 2014

KO(media)

witam

Taki duży chłopiec a mówiąc całkiem wprost stary dziad - jak małe dziecko, dał się napuścić na kolejny, cyniczny numer chodzących na pasku i "zblatowanych" wiadomo z kim mącicielom powszechnej informacji. Już w czasach głębokiej komuny czyli dla mnie od zawsze, wiadomo było że media enigmatycznie rzecz ujmując, prawdy do końca nie powiedzą. W czasie dziennika TV chodziło się na spacery żeby dać czytelny dowód, że nie jest się do końca idiotą a zamiast radiowych wiadomości słuchało się "Głosu Ameryki" i "Wolnej Europy".
Aż mi wstyd, że po takich życiowych było nie było lekcjach dałem sobie wyciąć klasycznie cienki numer. I to z Coventry coby było śmieszniej. Zwyczajnie trzeba mnie leczyć i to jest ostateczna konkluzja.....

Dzisiaj zasadniczo odpuściłem granie. Mam trochę dość.
W ramach projektu "Oko na Maroko" :)  - postawiłem remisy (X) w rozpisie 3/9 za stówkę i póki co brak mi lepszych pomysłów.

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz