poniedziałek, 1 października 2012

KHL - poniedziałek

witam

Po dwóch dniach odpoczynku od hazardu co spowodowane było zupełną obojętnością od południa w sobotę po stan po "nadużyciu" w niedzielę (nocna impreza) - trzeba powoli wracać do żywych.
Swoją drogą pamiętam głosy, że Służewiec i wyścigi konne to moja mekka do ostatnich tchnień i na to nie ma lekarstwa. A przestałem tam chodzić z dnia na dzień i w zasadzie nic się nie stało.
Teraz, nie miałem również jakiejś specjalnej traumy. Jak widać od wszystkiego można się odzwyczaić. Od gorzały, kiedyś pewnie od bab i hazardu a nawet od papierosów bo kupuję właśnie do palenia sprzęt elektroniczny. Sam jestem ciekaw czy da to pozytywny skutek.
Dzisiaj zrobię sobie trochę mocniejsze podejście do "ruskiego" hokeja. Mocniejsze, bo to chyba trzeci poniedziałek a jak wiadomo do trzech razy sztuka.

Automobilist v Lev Praga X 4,20 (result 3-5)
Dynamo Ryga v Salavat X 4,25 (result 2-2)
Jugra v Metallurg Nk (X-4,30) (1-2,16) (result 4-3)
Metallurg Mg v CSKA (X-4,30) (1-2,00) (result 1-1)
Barys v Amur (X-4,30) (1-2,16) (result 3-1)

Do szerszego rozpisu dwu/kuponu (XXX) (111), przydałoby się coś dostawić a najlepsza do tego jest liga angielska (jutro kolejka Championship, L-1, L-2). Kłopot w tym, że od kilku lat ofertę drukowałem z Totomixa bo była przejrzysta i miała sporo miejsca do notowania tych moich różnych przemyśleń i analiz. Teraz bukmix nie ma nawet odnawialnej strony i chyba już całkiem leży a ja nie mam papierowej wersji wydarzeń.
Na domiar złego STS też od rana mi nie wchodzi. No cóż, trzeba sobie będzie jakoś radzić.

pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Wszystko jasne:

    Szanowni Klienci,

    Pragniemy poinformować, że Totolotek S.A. zmuszony jest zawiesić sprzedaż zakładów wzajemnych w swoich punktach sprzedaży z powodu decyzji Ministra Finansów, związanej z technicznym elementem naszego programu lojalnościowego („E-promocja”).

    Chcemy Państwa zapewnić, że Spółka podejmuje wszystkie niezbędne działania, aby zakłady były ponownie dostępne. Wierzymy, że nastąpi to wkrótce.

    Do tego czasu, nasze punkty sprzedaży pozostaną otwarte kontynuując sprzedaż pozostałych produktów i usług.

    Równocześnie informujemy, że nasz Zespół przygotowuje nową ofertę, która zostanie wprowadzona po spełnieniu wymaganych formalności i wznowieniu sprzedaży zakładów. Nowa oferta obejmie:

    Najnowocześniejszą platformę do przyjmowania zakładów on-line dla zakładów bukmacherskich i totalizatorów
    Nowy system bonusów i program lojalnościowy dla obecnych, jak i nowych klientów
    2 nowe gry, dotychczas niedostępne na polskim rynku zakładów
    Rozszerzenie oferty zakładów o nowe opcje do gry

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, bardzo dobra wiadomość.
    Lubię tą firmę i szkoda mi ich było.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń