środa, 31 października 2012

Czy jest kaseta na sir Emeta ?

witam

Dzisiaj chciałem ruszyć ze sportem ale nie da się przecież uciec od polityki. Tym bardziej, że według kalendarza Majów na wyjaśnienie wszelkich wątpliwości czasu zostało już niewiele.
Zupełnie świadomie na samym początku posługuję się wrzutką o końcu świata bo pojadę krótko po swoich obsesjach.
Zacznę od historii.
Są zatem zdarzenia które zupełnie wypadają z pamięci choć wydają się z pozoru na tyle ważne, że naprawdę dziwię się że nie umiem ich sobie wznowić. Pewne twarze, pewne sytuacje wiem przecież że na pewno były ale widzę je tylko w ogólnych zarysach. Ale są i takie, z pozoru nieistotne sprawy, które pamięta się tak jakby z wczoraj.
Dawno temu, pewnie ze 30 lat wstecz, jako osoba towarzysząca byłem na spotkaniu ze wschodnim „akademikiem”. Taki modny wtedy trend, Harris, Kaszpirowski itd. Zatem jeden z takich „lekarzy” organizował symultaniczną terapię na którą wybrałem się ze znajomym.
Na sali było ze 200 osób i gościu po „kuracji” kilkunastu śmiałków którzy zgłosili swoje ułomności i dali się wprowadzić w trans w celu ich wyleczenia – zszedł pomiędzy rzędy krzeseł i wziął się za ludzi. Wystarczało jedno dotknięcie czoła i ci dotknięci po prostu odjeżdżali. Jeden za drugim.
I pamiętam dokładnie, że pomyślałem sobie wtedy – podejdź do mnie wuju :) . Ale mnie jakoś ominął. I zastanawiałem się już długo potem, że jeśli taki leszcz potrafi tak zamanipulować umysłami to co mogą zdziałać „akademicy” z laboratoriów Kgb, Gru czy Suworowego Akwarium.
A minęły do tego jeszcze te 3 dekady.
Kilka lat po tym fakcie oglądałem film „Telefon” z Charlesem Bronsonem http://www.youtube.com/watch?v=-Qg0w8qbBQo a jeszcze później kilka wykładów specjalistów tego tematu na internecie. I tak mi się to ostatnio skojarzyło z „seryjnym samobójcą” ze Smoleńskiem i z tymi wszystkimi dziwadłami które na moich oczach przydarzają się tu i teraz.
Obsesja, pewnie że tak, ale ostrzegałem na samym początku :)

Zagrałem: (między innymi)
Niwa v Sevastopol 2 1,45 (result 0-2)
Kramatorsk v Arsenal Kijów 2 1,57 (result 0-1)
ako 2,28 jako (a) w rozpisie
Tver v Balashigha X 4,30 (result 4-3)
Astana v Omsk X 4,00 (result 3-5) - 3-4 do 60 min
Nizniekamsk v Torpedo NN X 4,00 (result 4-2) - 3-2 do 60 min
Avtomobilist v Cechov X 4,00 (result 4-4)

Result: 20'00"
Wszystkie te pojedynki hokejowe były bardzo zacięte ale od razu narzuca się, że to nie poniedziałek. I bramki finiszowe nie w tę stronę....Będąc po "piwku" przysnąłem w ważnym momencie. Mogłem przecież zadzwonić do Logiki w Twerze z poleceniem remisu :)

powodzenia

2 komentarze:

  1. Paweł meldujesz się 11.11 na marszu ? daleko nie masz ;), ja zbiorę dupsko i karnę się do wawy - już przestaje być to wszystko śmieszne...

    ruster

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie wyskoczy coś "nieoczekiwanego" to na pewno będę
    pzdr

    OdpowiedzUsuń