wtorek, 16 października 2012

Co się stało temu misiu czyli ekstradycja

witam

Nie no, spałem już :)
Coś się chyba kroi bo drugi dzień pod rząd mam kłopoty ze snem. Mówią że ciśnienie ale skąd to nagle u mnie. Rozumiem, że Felix kłopoty mógł mieć, rozumiem że ma je rząd. No ten to ma ciśnienie. Można nawet rzec, że parcie. Głównie na szkło. A jakie komentarze po tych telewizyjnych rajdach. Zupełnie jak za 7 procentowego Millera który podobne eskapady zakończył chyba trójką w Samoobronie. I niejeden w szkle topił smutki nie mogąc wtedy spać.
No dobra, dość tej gry w półsłówka czy jak to tam nazwać.
Opisywać wczorajsze zagranie, to jak musztarda po obiedzie. Miało być "all in" i było ale wyszły tylko zwroty i trzeba czekać na kolejną akcję. Na ładnym strzale spod biodra zawarzyła jedyna w meczu, niepotrzebna bramka Automobilistów bo wyszedłby koncert w zestawie już 5 trafionych z 7 (w tym 3 x 4,00, reszta po 2,00) z bankowym w każdym rozpisie remisem praskich Lwów. Wprawdzie na jednym z tańszych kuponów ale z mocną przebitką....
A wszystko przeze mnie. Brak dopingu.
Jak pisałem przedwczoraj od samego rana wylądowałem na ważnych rozmowach zaproszony na nie w zasadzie jako w pewnym sensie strona ale i dinozaur oblatany kiedyś w temacie. Kilkanaście osób a w perspektywie zapach ciężkiej pracy i ciężkiego szmalu. Wszystko szło perfekcyjnie a że rzecz dotyczyła zwrotów nieruchomości zagrabionych przez komunę w latach 50-tych w pewnej chwili, żeby rozładować ten ciężki, unoszący się w powietrzu nastrój, poleciałem "Misiem". Tak mam..
I zapodałem, że jak nawet nie uda się działek odzyskać to muszą nam zwrócić samolot. Taka tradycja. Ekstradycja. Ale Bareja nie został załapany.
http://www.youtube.com/watch?v=DWpOymwXqc4&feature=related
No cóż, teraz młodzi mają już inne obiekty do robienia sobie jaj. Wystarczy sięgnąć do komentarzy. Już nawet na onecie.
PiS: A wbijając miśka trafiłem na niezły film, polecam
http://www.youtube.com/watch?v=VOJmL9E4olk&feature=related



pozdrawiam

4 komentarze:

  1. cześć Paweł :)
    takiej wpadki to ja już dawno nie widziałem, tyle kasy na nowoczesny stadion i meczu nie rozegrać bo pewnie zostanie przełożony, normalnie żenada :)
    pozdrawiam
    szachista
    ps. jesteśmy fanami Misia :) i mam ciekawy komentarz z wariacją na temat meczu a z tekstami z misia :)
    "To jest dach na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym dachem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest dach społeczny, w oparciu o sześć instytucji, który sobie ... rozwiń całośćzgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co się wtedy zrobi?
    Protokół zniszczenia...
    Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych inwestycjach. "

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć szachista
    Już od wczoraj czułem że coś się święci :)
    Właściwie to nie ma słowa w cywilizowanym języku który mógłby oddać to co się stało.
    Mnie najbardziej podobają się dwa komentarze.
    1. Nie rozsunęli dachu ze względu na wprowadzany podatek od deszczu
    2. Woda leje się non stop już 5 dzień (od expose) więc nie było szans żeby ... itd
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie rozbawił gospodarz obiektu który powiedział że nie można było zamknąć dachu bo padał deszcz :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawiazując do wpisu powyżej,mnie rozbawił inny komentarz :
    "To tak jak szarpnąc sie na półtora kafla i kupic ciepłą zimową kurtke,ale mozna w niej chodzic tylko w lato" :)

    Tutaj z kolei ,ciekawa inicjatywa :

    Prawo Polskie powinno byc takie samo dla wszystkich obywateli - w związku z tym Wszyscy dzisiaj (dzwoniąc i pisząc maila) donosimy do odpowiednich organów Państwowych o próbie popełnienia przestępstwa przez organizatora spotkania Polska - Anglia oraz o nielegalnym zgromadzeniu na Stadionie Narodowym w Warszawie planowanym na godz. 17:00.

    Zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprezach masowych, dzisiaj o godz. 17:00 na Stadionie Narodowym w Warszawie będzie miało miejsce nielegalne zgromadzanie: http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/6 ... owych.html

    Wszyscy odpowiedzialni obywatele, poinformują odpowiednie służby - można to zrobic:

    dzwoniąc:
    Komenda Stołeczna Policji tel. 22 603-66-26, 22 603-65-55, 022 603-68-48

    pisząc e-mail: prewencja.ksp@policja.waw.pl

    Intryguje mnie jak to rowiaza,bedzie precedens i znów nietykalni ponad prawem czy mecz bez publicznosci (nie wyobrazalny skandal PRowski) ?

    tw

    OdpowiedzUsuń