niedziela, 28 października 2012

Na odstawce

witam

Statystyki z angielskiej kolejki ligowej którymi podsumowałem wczorajszy wpis wskazują oczywisty kierunek działania. Zresztą to samo mówi do mnie odpowiednia przegródka w portfelu. Ta która odpowiada za grubszą gotówkę.
Skończyły się czasy łatwych rozwiązań i postawienie angielskiej dubli z kursami w granicach 1,80/2,20 to ekspedycja samobójcza. Oczywiście zawsze można odstawiać pojedyncze single (tzn stawiać "nie wygra") ale to metoda powolna, kosztowna i psia mać po prostu niemoralna :) bo wiedząc, że gro ludzi wisi na jakiejś "czapie" ... no wiadomo o co mi chodzi. Zatem tak nie lubię i nie chcę...
Zostają remisy na których wychodzę ostatnio na swoje. I te dwu/kupony 3/7, czy 3/8 (XXX) (222) które jak się złożą (25%) to jest karnawał, a jak nie to standard który przelicza się na zwykłe, skromne X2*X2*X2.
Na dzisiaj nie mam jeszcze pomysłu ale widzę przez żaluzje że pogoda już się poprawiła i do STS jakoś dotrę. Zatem, jak już się poskładam to opiszę wysłany kupon. Na pewno znajdą się w nim oba X-sy z premiership z poprzednich notek.

Z lenistwa wrzucę karteczkę :) ponieważ nie chce mi się przepisywać tych głupot...


I z tego szajsu mam zamiar wybrać "szczęśliwe" kilka pozycji...


Kupon rozpisowy 3/7
93 (ostatnia) minuta w Newcastle, aż mnie coś zabolało w klatce, no co ja komu zrobiłem.
To byłby w kolejności rozgrywania piąty kolejny trafiony X. Do odstawki po 1,04 na Bf
Powiększenie (prawa mysza, otwórz w nowym oknie)
Result: 0'40" Wygrał Emelec (łatwo) i Legia więc bramka w 93 minucie kosztowała mnie z grubsza dwa kawałki. Tych kuponów mam jak zwykle jeszcze kilka (między innymi 5/10 itd (gdzie grałem jeszcze X w Como). Inna sprawa, że mogłem wstawić mecz hokeja rosyjskiego X w 2 lidze który wszedł. Był wpisany na samym dole i wykreślony :( -  mogłem dołożyć box belgijski bo Belgię uwielbiam grać na spadkach no i Ferencvaros X. Ta rozpiska (na karteczce) koncertowa, tylko odwagi zabrakło.
Plusy, owszem. Ale takie dni jak ta niedziela należało wykorzystać maksymalnie.

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz