piątek, 26 października 2012

VIIIc

witam

Czasami krótki film potrafi odnowić wspomnienia z dawnych, zatartych zębem czasu przygód. Taki efekt wywołał dzsiaj u mnie ten oto obrazek:
http://www.youtube.com/watch?v=bZlfKXlOWTs&feature=related
Byłem kapitanem i trenerem drużyny Warta Poznań.
Mogłem śmiało wybrać Barcelonę czy Real lub bardzo modny wtedy Santos ale stanęło na Warcie.
Nie, wcale mi nie odbiło :) nic z tych rzeczy.
W sezonie 1968/69 najlepsza piłkarska ekipa z klasy VIIIc w warszawskiej 1-ce, zdecydowała się na udział w turnieju dzikich drużyn rozgrywanych na błoniach Stadionu Dziesięciolecia.
Nie grałem wtedy źle, miałem przelotny romans z młodą Legią kiedy z naboru, gdzieś na sali gimnastycznej Mokotowa, wybrali mnie do dalszego szkolenia więc w sposób naturalny nadawałem się na kapitana.
Przetranferowaliśmy kilku kolegów z młodej Agrykoli i zaczęły się zawody.
Zacząć musieliśmy od nazwy a że Barcelon, Reali, Santosów nie mówiąc o naszych pierwszoligowcach było po kilka więc marketingowo wybraliśmy Wartę.
Klub z Poznania został o tym powiadomiony listownie i za kilka dni dostaliśmy od nich sporą paczkę z koszulkami, spodenkami i kompletem pięknie wydanej lektury o historii klubu.
Jako zawodnik zagrałem niestety tylko jeden mecz. Nasz własny bramkarz wykonał na jednym ze sparringów słynny wślizg, kończyna :) nie wytrzmała i zostałem trenerem z ręką na temblaku :)
Finalnie, w Pałacu Kultury i Nauki odbieraliśmy jakąś piłkę za któreś tam chyba miejsce ale zrobił to jeden z kolegów bo przecież nie można było wysłać na trybunę kaleki :)
Z Poznaniem miałem jeszcze jedno wejście smoka. Kilka lat później z wycieczki szkolnej po Warszawie wyrwałem pewną Poznaniankę :) Wow..
Wtedy to ukłułem własny aksjomat, że oto po Warszawiankach, Poznanianki to najśliczniejsze dziewczyny na świecie....Ileż razy przemierzałem Plac Wolności gdzie ta piekność mieszkała to wiem tylko ja.
Niestety, nie było jeszcze ministra Nowaka i szybkiego Pendolino więc miłość wprost proporcjonalna do odległości nie miała większych szans.

PiS: 14'30
W przelocie wysłałem mało szansowne
Witiaź v Jugra X 4,10 (stake 0,5/10) (result 3-3)

cdn...

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz