sobota, 13 października 2012

Ciuciubabka

witam

Ta popularna niegdyś zabawa niech będzie mottem mojej dzisiejszej balangi.


C. Troost - XVIIw

Jak wiadomo ciuciubabka to rodzaj takiej gry w której wybrana osoba porusza się po omacku i usiłuje "złapać króliczka". Bawiły się w to dotychczas zwykle dzieci i podlotki. Sam pamiętam jak nagle gasło światło i człowiek łapał...no właśnie za co kurde łapał. Starość nie radość i pamięć o tych słodkich chwilach już się powoli zaciera.
Ostatnio w ten dziecinny w gruncie rzeczy ubaw stara się wmieszać nas nasza odpowiedzialna władza  która na ślepo, na lewo i prawo obiecuje wydać, jak obliczyli w TVN24, 800.000.000.000 twierdząc że ta skromna sumka nie naruszy budżetu. A ja, pomimo swojej starości pamiętam przecież ten szczery rechot sprzed tygodnia kiedy to minister od kasy obliczał reformy (profesora Glińskiego) na 40mld i określał to jako zagrożenie dla bezpieczeństwa finansowego państwa.
Jak się bawić to się bawić - spodnie sprzedać, stół zastawić, mówili kiedyś nasi dziadowie.
Ja też tym ogólnie przyjętym wzorem wchodzę dzisiaj w ciuciubabkę.
Jest 13-ty i trudny zestaw ligi angielskiej. Przynajmniej dla mnie trudny.
Wieczorem pewnie okaże się, że był banalny ale tak jest przecież zawsze. Dzisiejsze typy będę ustawiał pod kątem eFortuny a tam do skasowania bonusa potrzeba 4-krotnego obrotu wkładu w rozpisach przynajmniej 3 meczowych z kursem minimalnym 1,90 (jeśli dobrze zrozumiałem regulamin).
Akurat to woda na młyn bo to właśnie lubię. Zatem postawię 3/8 (56a) lub 3/9 (84a) ale co to będzie zastanowię się po śniadaniu....
PiS: 10'05"
Na pierwszy plan rzućmy dwie największe "czapy" - Luton i Wrexham. Można byłoby je zboksować (ok 2,00) bo przecież musi przyjść taki tydzień, że lepsi okażą się lepsi. Z drugiej jednak strony Luton przegrał we wtorek z niewiele wyżej notowanym niż Nuneaton Borough, Breintree 2-3 tracąc na dzisiejszy mecz (red card) swojego najlepszego strzelca Fleetwooda (8 bramek - 4 miejsce najskuteczniejszych w Conferencji). A Wrexham(-2) w środę wygrał co prawda w Stockport (3-2) po dwóch karnych i samobramce (sic) ale pozbył się przy okazji (red card) strzelca tych dwóch karnych, obrońcy Ashtona. Czy w tym kontekście, przy tak mizernych kursach warto w to wchodzić to ja nie wiem. Wydaje się że nie.
Teraz dwie najbardziej formiaste paki które przodują w swoich dywizjach, Tranmere i Gillingham.
Imho z tych dwóch opcji lepszym pomysłem są chyba Gills ale tak oni jak i "liverpoolczycy" jadą tylko "na fali" i generalnie zupełnie nie wypełniają założeń K-16. Na wyścigach konnych, zwłaszcza jesienią utarło się powiedzenie że forma bije klasę więc może pomimo wszystko ta zasada i tutaj się sprawdzi.
PiS: 10'45"
Z łatwizną, łatwo się rozprawiłem więc czas na trudniejsze klimaty.
Rotherham zawodzi mnie całkowicie. Teraz ma wyjść osłabiony (-2) a dodając do tego (h2h 22) nawet nie ma co się zastanawiać nad tą wstawką. Ze Swindon bardzo podobna historia (-2) bo i Coventry (zagra bez swojego kapitana) przecież potencjalnie zasługuję na wyższą pozycję niźli 20-te miejsce w tabeli.
Wydawało się na początku (z oka) że Chesterfield ale że obie z Dagenhamem tak lubią w tym roku remisować, że (h2h = XXX--) i że goście awizują optymalny skład to już mi 1-ka nie w głowie.
Przeciwko Wycombe i Morecambe grać nie lubię więc kolejne dwa homewin uciekają w siną dal.
Zaraz przyjdzie się poddać, bo coraz mniej tego wszystkiego zostaje :)
Grimsby i Dartford - ten wariant też rozpatrywałem. Mocno szanuję Grimsby ale razem z Telford przyzwyczaili się do częstych remisów, w h2h 0-0 w ub roku i gospodarze po sensacyjnym zwycięstwie we wtorek jeszcze wzmocnieni (+2).
Alan też szedł tą drogą i pewnie znowu się oszuka http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=8155
PiS: 11'55"
Tym niezbyt okazałym wyborem (jak na razie) zbytnio się nie przejmuję. Miałem grać dość spokojnie i nawet nie sądziłem, że tak szybko (2 minuty) ida przelewy z normalnego banku do buka i że w ogóle przyjdzie mi coś wybierać w sobotę na necie.....
Zasadzałem się z założenia na poniedziałek i na "all in" w rosyjskiej lidze hokejowej. Jak zaczynać to z grubej rury. Wyjdzie, to będzie czym rządzić :)
Do dwu/kuponu przesądzone jest, że wstawię zaraz:
Vitiaź v Donbass (X 4,10) (1 2,30) (result 0-1) i po co mi to dzisiaj było :(
i szukam dwóch ciekawych i nieprzemakalnych podwójniaków.
Barnet v Plymouth (X)(2), Colchester(-1) v Stevenage (+1) po ubiegłorocznym 1:6 to albo właśnie (X)(2) albo gołe away. Crawley zagolę homewin. Coś niestety trzeba. Hartle(+2) v Doncaster(+2) też wchodzi w grę jako (X)(2). Boję się tego samego choć nie powinienem w Burton v BC (X)(2).
Torquay wyfitowany i dość szansowny, może więc jego.
Mam jeszcze trochę czasu na ostateczne decyzje.....

pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Ja ze swojej strony od tygodnia chodze z myślą i wiedzą o meczu Atom Trefl Sopot - Muszynianka Muszyna w przebijanke nakd wysoka siatką. Wiele argumentów wskazuje na łatwe i wysokie zwycięstwo gości. Najlepsza atakująca nie może zagrać Rourke zawiłości kontraktu. Srodkowa Pykosz również i forma po stronie przyjezdnych. Kurs od poniedziałku z 1.72 na 1.5 ja za all in konta -1.5 na Muszynę. Sa dwa minusy tego typu jeden to - kobiety
    drugi to - jak jestem przkonany na maksa o typie to nie wchodzi
    Jednak polecam. Może nawet 3-0.
    qwasek73

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, thx
    zapisałem i spróbuję zapełnić wolne okienko na kuponie :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. No i ze spokojem hahah.... powinno być łatwiej podwojenie konta . Pozdrawiam teraz czekam na Twoje magiczne typy które uwielbiam.
    qwasek73

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega emocje przy Crawley i Tranmere.
    Dorzuciłem Colchester (a raczej zapożycyzlem) z podpórka @1.50 + Olimpia Grudziadz@1.90
    i wchodzi fajne ako.

    Dziekuje za podpowiedz,jak zwykle nieoceniona wiedza z nizszych lig angielskich.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :)
    Będę się starał jeszcze bardziej....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń