piątek, 5 października 2012

Metro

witam

W życiu to trzeba mieć szczęście. O ile w grze nie dopisuję mi ono ostatnio zbyt intensywnie to jednak dzisiaj o kolejnej przysłowiowej 6'00" (bo to nie pierwszy raz) okazało się, że znowu mi dopisało.
Katastrofa budowlana która cyklicznie i w dość krótkich odstępach czasu nawiedza stolicę, wyrzuciła właśnie "na bruk" około setkę mieszkańców z bloków przy Świętokrzyskiej i Szkolnej. Wyrwani ze snu mieli dwie minuty na poranne lekarstwa, umycie się, ubranie, zabranie dokumentów i na dziesiątki spraw które człowiek musi wykonać rano. Musi, ponieważ jeśli tego nie zrobi to niezależny fachman od kwestii odpowiedzialności zarzuci im kiedyś, że to wszystko ich wina. Łącznie z zamianą osobowości. To makabryczne ale to nie ja wymyśliłem tę makabrę. A władza w Zaleszczykach.
Pisząc to mam świadomość że literalnie pode mną mijają się w tej chwili dwa składy kolejki metra. Za czasów normalnych budów i normalnych czasów takie rzeczy jak ta dzisiejsza po prostu się nie zdarzały więc to szczęście o którym pisałem na początku wiąże się przede wszystkim z przeświadczeniem, że kiedyś można było i w miarę bezkolizyjnie i w miarę bezproblemowo. Jeszcze jakieś pięć lat temu.
Teraz Warszawa stoi. To w zasadzie nic strasznego.ale co będzie jak "Metro" zacznie przedzierać się pod Wisłą. Mam poważne obawy bo jako rzekł pierwszy - "woda ma to do siebie, że spływa".

PiS: 11'35"
STS zjechał dzisiaj poniżej pewnego poziomu. Grałem sobie u nich te rosyjskie remisy w hokeju ale zjazd kursu poniżej 4,00 na 3,95 tego jeszcze nie było. Na całe szczęście lekarz nie zapisał mi gry w tej firmie i pewnie dzisiaj dam zarobić Fortunie.
Spartak v Siewierstal X 4,20 (result 2-2)
Wieczorem ostatnia kolejka holenderskiego "periodu" w 2 lidze. Realne szanse na sukces mają jeszcze MVV Maastricht (17pkt), Helmond (16pkt) i Volendam (15pkt).
PiS: 15'15" Jeszcze przed obiadem były dwie okazje po 1,65 w drugiej lidze ukraińskiej (piłka) ale zanim się zebrałem (powyżej niestety 2 minut) to jedna z nich spadła do 1,30 a druga do 1,18 czyli nie do gry..
cdn niebawem.... bo coś podokładam bez wątpienia.

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz