poniedziałek, 22 października 2012

KHL - poniedziałek

witam

Z eFortuną póki co nie ma się czym chwalić. Niby jeszcze wkładu nie przegrałem ale szanse na czterokrotne jego obrócenie coby skasować bonus, jakoś stają się coraz mniej realne. No cóż, wszedłem w to bagienko w nieodpowiednim momencie.
Rano wysłuchałem w TV Trwam Pietrzaka  http://solidarni2010.pl/11324-nbspjak-my-to-widzimy---z-daleka-widac-lepiej-jan-pietrzak-w-tv-trwam-chicago.html?PHPSESSID=afec2a8d1c917c8c16c6584a11815f15
teraz słucham dyskusji nade mną czy nad moją przyszłą pracą w zorganizowanej przez Pis debacie. W końcu ważna sprawa. Czy się już składać czy jeszcze poczekać.
A w KHL (hokej radziecki) wziąłem głównie:

Jarosław v Dynamo Moskwa X
Cechov v Astana X
Dynamo Mińsk v Omsk X
Dynamo Ryga v Magnitogorsk X -> 2
Czerepowiec v Jugra X -> 1

Tego posłucham po zakończonej debacie:
http://www.youtube.com/watch?v=qu6tMkHooSw&feature=related
Póżniej  (15'08") zobaczę co tam piszczy w Monmore Green czyli sprawdzę czy pieski przychodzą w przewidywalnej kolejności a od 19'15" zawitam na torze w Beulah bo lubię pooglądać jak wygrywa Hernandez :)


powiększenie: prawą myszą - otwórz w nowym oknie
Szkoda, że nie w poprzedni poniedziałek bo trafienie tylko za końcówkę pierwszej wpłaty :)  - ale w STS też poszło...

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz