niedziela, 14 października 2012

Leć Felix, leć

witam

Cała niedziela zleciała, nomen omen, na niczym.
Rano próbowałem wgrać z marketu jakieś ciekawostki do Galaxy ale, że ze mnie telefoniczny lamer to narobiłem sobie takiego bigosu, że musiałem to wszystko pokasować.
Cała akcja naszła mnie przez jednego, miłego sprzedawcę w punkcie Play. Miał chwilkę czasu i pokazał jak działa jego komórka. Niewiarygodne co można z tym sprzętem wykonać. Jak się umie i chce.
Tak więc czas zleciał :) do wieczornego dartsa (jeszcze trwa w TV) i w jednej z przerw przełączyłem się na T24 zobaczyć co tam w świecie piszczy...I trafiłem akurat na
29-sprawdź spadochron, 30-zapnij rozporek :) i fruń.....
Tyle PiaRu ile zrobili na tę 4 minutową okoliczność to ja dawno nie widziałem. A widziałem sporo.
I muszę się przyznać, że niejeden lot Adama wzbudzał większe emocje i napięcie.
Teraz czas na mój skok. Miało być "all in" i pewnie będzie. Muszę wykonać go jeszcze dzisiaj bo jutro ze względu na kilka biznesowych spotkań czasu na to nie starczy.
I kto wie czy ten mój skok nie będzie bardziej niebezpiecznym wyzwaniem niż ten Feliksowy. Bo że trudniejszym to na pewno...

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Znaczy (all in) się spotykasz z koleżanką koleżanki?

    ;)

    pzdr

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. Lineker - 6
    Shearer-3
    Scholes-3

    ciężko bedzie dogonić Linekera tym co teraz w składzie są ,profesor Frank Lampard który ma jedna na koncie nie zagra, Defoe tez ma jedną ale nieduze szanse na poscig , przez te 17 meczów wszyscy najwieksi strzelali bramki Polakom oprócz wymienionych wyżej tych co strzelali nam jak na podwórku Booby Moore, John Barnes, Peter Beardsley ,Ian Wright, Les Ferdinand, Gazza, Stuart Pearce, Michael Owen ,Teddy Sherringham, nie było praktycznie takiego Anglika który by nam nie walnął, no może było ich tylko dwóch, Beckham i Seaman, mimo wszystko jestem dosć dumny że David Seaman w swoich wystepach nie strzelił nigdy gola Polsce choc to bramkarz, statystyki karzą się bać że Rooney który juz trochę w tej kadrze gra ruszy w poscig i zacznie to robic szybko.... a niech zacznie i czyni swoją powinnosc, mam dwa bety na mecz under po 1.7 w Intertops i Lewandowskiego ze strzeli po 4.10 w Unibet, a emocje tez chce na stadionie przezyc niebagatelne i zapamietac ten mecz do końca zycia i zeby siadły zakłady

    Pójdziemy do baru będzie osiem zero dla mnie zakładamy sie ze Polska pokona Anglie

    Typ:

    Polska 1 (Lewandowski 90')
    Anglia 1 ( Rooney 10' Rooney missed penalty 89')

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanotowałem rafałek.
    Ładnie to będzie wygladać na Betfair w 89 minucie kiedy piłka nie ruszy jeszcze z wapna.
    1,01 na Angoli jak 2+2=4
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Remis w ogole by nie zdziwił,oczywiscie kogoś kto piłke oglada.
    Szacowne Panie redaktor jak Joanna P. (podobniez przy Euro)w wypadku tej "wielkiej niespodzianki" beda przezywac tydzien,jako znawczynie wraz ze znamienitymi goscmi typu : Listkiewicz,spocony Janek i Tomasz Iwan,podczas rozmów o niczym.

    Ta kadra jest dobra,tak jest dobra.Technicznie bardzo dobra,zabrzmi trywialnie ale brakuje najzwyczajniej w swiecie troche farta (vide głowka Perquis z Ruskami etc).Kiedys to wypali,kiedys fart dopisze a piłka wpadnie od słupka.

    Pamietam podobna atmosfere i poglad na mecz ,z Portugalia (roku 2006),zaraz po kompromitacji z Finlandia i remisem z Serbami.Jak sie skonczylo - wszyscy wiemy.

    Licze na to ,ze dzisiaj bedzie podobnie,ze to ebdzie ten dzien,nie tylko sercem ale i rozumem na chłodno.

    Z obstawiania ,w tym meczu pobrałem over1.5@1.40

    tw

    OdpowiedzUsuń