wtorek, 23 października 2012

Ucz się Jasiu, ucz

witam

Dzisiejszy wpis chciałem podkreślić "wężykiem" ale niestety nie znalazłem nigdzie takiej opcji. Miałem niepohamowane pragnienie skomentowania największej bzdury jaką mi przyszło słyszeć od dawien dawna właśnie w ten prosty sposób. Kabaretowo.
http://www.youtube.com/watch?v=z4dMWaI6MBY&feature=related
Około 9'00" w telewizji, dane mi było wysłuchać przy śniadaniu, pana Mirosława "Polska to dziki kraj" Drzewieckiego. Otóż były pan minister tłumaczył, objaśniał i naświetlał tę oto okoliczność:



To, że nic się nie stało to jeszcze według ministra mały pikuś. Tak po prostu ma być. Z pełną świadomością (sic) gość przekonywał zdumionego redaktora, że tak jest na całym świecie. Że nie da się odprowadzić deszczu z dachu kiedy pada bo rynny musiałyby mieć monstrualne przekroje. Że tak jest na stadionach, w halach i domach. Chyba na Florydzie panie ministrze.
Z drugiej strony czy ja mam rozumieć, że Polska to już normalny kraj bo dzieją się w nim tak normalne (za panowania PO) rzeczy.
Ja mieszkam w Warszawie już 57 lat i mogę zapewnić, że choć padało, to nie była największa ulewa jaką widziałem. Co więc się stanie kiedy naprawdę zdrowo lunie ?
http://www.youtube.com/watch?v=6HLt0erYo70&feature=related (polecam :):)

Dzisiaj trzy angielskie ligi (Ch, L-1, L-2) rozgrywają kolejne pojedynki ale z pierwszego wejrzenia łatwo nie jest. W ogóle nie jest łatwo ale tutaj szczególnie...

Championship
Barnsley - Crystal Palace 2,52-3,50-3,05 (ah -0,10)
Bristol City - Burnley 2,56-3,60-2,92
Cardiff - Watford 1,72-4,00-5,50
Ipswich - Derby 2,44-3,65-3,10
Leeds - Charlton 1,96-3,85-4,20 (ah -0,08)
Leicester - Brighton 1,96-3,80-4,25
Middlesbrough - Hull City 2,54-3,55-3,00 (aa -0,10)
Millwall - Birmingham 2,30-3,60-3,35 (ah -0,10)
Peterborough - Huddersfield 3,20-3,55-2,40 (aa -0,11)
Wolves - Bolton 2,38-3,65-3,15 (aa -0,14)
Blackpool - Nottingham 2,26-3,70-3,35 (aa -0,20)
Blackburn - Sheffield Wed 2,00-3,75-4,00 (aa -0,30)
PiS: 13'30" ... Los sprawił, że w Championship zagrają dzisiaj ze sobą drużyny które reprezentują w mojej ocenie dość podobny poziom pod względem klasy. Zbiega się to z faktem który opisywałem już wcześniej. Na tym pułapie rozgrywek jest statystycznie za mało remisów. Przyjdzie walec i wyró.. śpiewał kiedyś Młynarski i coś mi się widzi że dziś rzecz może się dokonać. Słabym aspektem tego pomysłu są kursy. Buki uparły się, żeby marże skubać właśnie z X-sów i kiedy przy prawidłowej ocenie w Betfair stoi jak byk 3,70 to milusińscy zawłaszczają nawet 15%. Już furda podatek 12%. Podatki trzeba płacić i jako rzecze nam miłościwie panująca ekipa jest to tak zwany nowoczesny patriotyzm. Nie postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej Ojczyźnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiary ale właśnie płacenie podatków. Swoją drogą ciekawi mnie czy ta część biznesu która rozlicza się w rajach podatkowych a te gadające głowy w różny sposób (w tym lobbingiem) podciąga za sznurki, słysząc o tej nowoczesności płacze ze zgryzoty czy śmieje się do rozpuku. Dość. Wracaj Paweł do meczyków :)
Dwie drużyny jeszcze u siebie nie straciły punktów (5-0-0). Cardiff i Leicester. Obie mają szanse podtrzymać tę tradycję chociaż z K-16 ich przewaga nie jest rzucająca na kolana.
Barnsley ma z CP bardzo korzystne h2h (X1X11) a poza tym goście stracili trójkę zawodników w dość brutalnych derbach z Millwall więc nie będę tutaj szukał dwójki a Barnsley przecież zagrać nie potrafię.
Mocno osłabiony BC (-3) może nie wygrać tego meczu i X2 trochę mnie na Burnley kręci. Potencjalnie jest to pozycja do dwubloku. Nieco osłabia ten typ h2h (X2-11)
Po skandalicznej porażce Charlton w sobotę mam zamiar zagrać dzisiaj Leeds (w pełnym składzie). Goście stracili Fullera i to jest dodatkowy argument.
Bardzo blisko jestem też od decyzji zagrania Huddersfield (+1) w meczu w Peterborough (-1) ale na co się ostatecznie zdecyduję bedę wiedział dopiero po przeleceniu się po wszystkich ligach.

League One
Brentford - Coventry 1,96-3,60-4,50 (ah -0,16)
Bury - Hartlepool 2,20-3,50-3,70 (ah -0,20)
Carlisle – Oldham 2,62-3,45-3,00 (aa -0,20)
Crawley - Milton Keynes Dons 2,48-3,50-3,10
Crewe - Swindon 3,70-3,50-2,20
Leyton Orient - Colchester 2,48-3,40-3,20
Notts County - Bournemouth 2,40-3,50-3,20 (aa -0,10)
Scunthorpe - Preston 2,76-3,45-2,78 (ah -0,07)
Sheffield Utd - Walsall 1,67-4,00-6,00
Shrewsbury - Yeovil 2,20-3,40-3,90 (ah -0,17)
Stevenage - Portsmouth 2,08-3,60-4,00
Tranmere - Doncaster 2,18-3,40-3,80 (aa -0,16)
PiS: 14'50" W L-1 sytuacja wydaje się jeszcze trudniejsza niż w Chamionship. Nawet Sheffield Utd którego zwycięstwa są jakieś takie wymęczone nie za bardzo trafia mi do przekonania. Walsall w zasadzie w odwrocie i homewin powinien zawisnąć ale coś mnie wstrzymuje. Chcę za to zagrać Notts County choć jak to zrobię postąpię wbrew własnym zasadom bo z K-16 wcale to nie wynika.
Szukając meczów do dwubloku zrezygnowałem z mocno osłabionego Swindon i zbyt niebezpiecznego co do X2, Preston. A reszta to szaleństwo, zupełnie bez koncepcji w która stronę 1X2.

League Two
Accrington - York 2,88-3,45-2,70 (aa -0,13)
AFC Wimbledon - Bristol Rovers 2,78-3,60-2,68 (ah -0,14)
Burton - Port Vale 3,25-3,45-2,44
Cheltenham - Plymouth 2,16-3,65-3,65
Chesterfield - Fleetwood Town 2,64-3,50-2,92
Dagenham & Red. - Exeter 2,54-3,55-3,05
Northampton – Bradford 2,90-3,50-2,60 (aa -0,12)
Rochdale - Oxford Utd 2,66-3,50-2,88 (aa -0,21)
Rotherham - Morecambe 1,78-3,85-5,40
Southend – Aldershot 1,74-3,85-5,70
Torquay - Gillingham 3,15-3,50-2,42
Wycombe - Barnet 2,10-3,65-3,85 (aa -0,20)
kursy z giełdy Betfair (z nocy)

W nocy puściłem lekko tripelkę: (hokej duński+LM)
Harlev v Sonderjyskie 2 1,52 (result 1-7)
Herning v Kopenhaga 1 1,25 (result 4-2)
Barcelona v Celtic 1 1,08 (!!!) już jasne czemu ja nie grywam LM, mecz trwa :) uff w (94min 2-1)
ako 2,05  stake 1/10

Result: 22'45"
Anglików grałem niezwykle tanio, chyba łacznie za 1/10. Nawet nie przegrałem ale i Leeds (leszcze prowadzili) i Huddersfield mocno mnie zawiodły. Złożył się dwublok + Sheffield Utd więc jakoś to było.

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Los bukmacherski pcha mnie dzisiaj tam gdzie najbliżej czyli na stadion Wilków którzy grają z Kłusakami. Tak wyszło, sercem chciałem byc w Notts County bo uwielbiam jezdzic na Meadow Lane i dopingowac Lee Hughesa ale tym razem trudne do przeskoczenia okazalo sie ciezkie polaczenie kolejowe a jutro wylot to przerebianie koczowania po nocy na dworcach jest niewskazane ..... Najłatwiej byłoby jechac do Leicester , cała Anglia gra chyba na to ze wygraja z Brighton , maja na ten mecz bilety w promocji i jakis specjalny piknik to chyba frekwencja dopisze i pojadą Brighton ale ja nie wchodze w to po mocnych spadkach kursow w Azji i Europie... Z drugiej strony kilka razy juz byłem na meczu Leicester i byłoby nudno powielac, Shrewsbury mecz ciekawy ,moze wbija tego jednego gola i wygraja z Yeovil ale polaczenia tez do kitu to został ten Wolverhampton pare kilometrów drogi, bez wyraźnej checi obstawiania tego przed meczem za to z tabletem w reku na obiekcie moze sie cos wykluje na live .......... mecz na remis, dwóch spadkowiczów, Wilki nieco lepsze w Bolton nowy menago...... wzialem Sheff Utd -0.75 po 1.87 długo sie biłem czy Asiana czy na wprost po 1.66w Coralu, to własciwie to samo, choc styl gry Sheff Utd wskazuje na jednobramkowe zwyciestwo i wygrana połowki handicapu to wziałem w koncu asiana jak zaczał minimalnie rosnąć moze dlatego ze blizej było do przycisku ENTER w laptopie niz do kolejki w Coralu choc roznica bardzo minimalna w tych zakladach a decyzja jednak ciezka i żmudna , ... ogladałem troche tego Sheff Utd, pozostawiaja do zyczenia stylem gry ale Wallsall cenie w tym sezonie bardzo nisko , pewnie jak sami nie strzela to da moze sedzia karnego na krzyki a Walsall za słaby bedzie by potem wyrownac..... taki tok rozumowania na ten mecz..... Pobrałem Notts County ale wolałem do przerwy nie na cały mecz i skonczyło sie na DNB half time po 1.72 w Azji, mam nadzieje ze moj ulubieniec dziadek Lee Hughes zalutuje brame choc wcale nie wiadomo czy pogra bo konkurencja w ataku spora i tych kilku Murzynów gra ładnie w NCFC , Bornemouth patrzac na staty i commenty z ostatnich dwóch meczów wyglada jak mocny kandydat do awansu i widze graja na nich ale to błedne rozumowanie - County sprowadzi ich dzis na ziemie .....
    Z pozostalych zakladów lig zawodowych zagralem under 2,5 w Bury(mocno pachnie 1-0 home win) i under 3,0 w Bristol City ( chyba upilnuja Austina ???) . W Peterborough wietrze niespodzianke ze strzela w 10 minucie stadion ryknie i dowioza to do konca w meczarniach ale po tych kursach nie poparłem tego zakładem.... Pieknie było siedziec w West Brom w Niedziele rowno z trawą miec w reku zagrany live Man City DNB po 1.78 i patrzec jak to wchodzi w ostatnich sekundach (cala Premiership) choc mialem tez undera ale Man city po duzo wyzszej stawce , wczoraj tez dobrze poszło obstawianie ze stadionu meczu rezerw Wolves z Chelsea w Telford na Bucks Head , dokładałem overki na live i wpadał gol za golem bo grali bez obrony i co 5 minut sam na sam ......

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  2. rafałek, tylko pozazdrościć tych możliwości wyboru.
    Fakt, że ja też się włóczę. Właśnie wróciłem z dworu i już jestem w Beulah Park w Usa i zbieram frukta za dowolne zwycięstwo Hernandeza (kurs 4,10)
    Włączam za chwilę drugi komp i muszę coś zagrać z Anglików bo jeszcze nic nie postawiłem ale boję się że może nie być łatwo.
    Szkoda, że nie jesteś w Usa bo tam blokują wszystkie strony a logować się mogą wyłącznie mieszkańcy Usa. Coraz więcej świetnych takich stron. A te co zostały bez logowania to już jednak 2 liga. A tak przesłałbyś hasełko i mógłbym sobie śmigać po całym Usa :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu Hernandez :) tym razem po 2,10 ale dobre i cokolwiek....

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to właśnie jest w Anglii :)
    W prawie każdej wiosce jakiś klub, tam gdzie byłem u kolegi, to ciężko się było zdecydować na co iść, raz byłem na Doncaster a raz na Leeds i nie żałuję :))
    Szkoda tylko, że koleś 100% antyfutbolista i nie dało się go namówić na więcej :)))

    u_efa

    OdpowiedzUsuń