piątek, 28 sierpnia 2020

Wersja uproszczona

witam

Pomimo, że nie miałem już cienia nadziei na polskie greyhounds to postanowiłem dla wprawy wytypować dzisiejsze Monmore. Ale sprawy się skomplikowały. Pierwsza odmówiła współpracy drukarka i żeby zlikwidować E (error) który uniemożliwiał jakąkolwiek pracę siedziałem nad problemem dwie godziny.
Tak więc propozycje które wynikają z analizy wyścigów są tylko odzwierciedleniem głównych elementów z pominięciem wielu istotnych niuansów. Poza tym a priori odrzucałem połowę chartów które nie pasowały do układanki skupiając się li tylko na 3 najlepszych w każdej z gonitw. No cóż, chciałem zdążyć.
Wyszły z tego takie kwiatki.

Do systemu głównego 3/8 - 56 kombinacji po 2zł
Race 1 - 3 Mindyerbiscuits ML 11/4 = wynik (3 wygrała o 4,75 długości)
Race 2 - 6 Kandinsky ML 10/3 = wynik 3/6 (mój 2-gi o nos SH) wygrał fuks 7/1SP - nieanalizowany
Race 3 - 5 Mitchells Baz ML 5/2 = wygrał nr 6 kurs 8/1SP - nieanalizowany (no cóż)
Race 4 - 5 Jackapops ML 11/8 = wygrał nr 1, mój FAV6/5SP 5-ty
Race 5 - 6 Affleck Vernon ML 2/1 = (6 wygrała o 3,5 długości)
Race 7 - 4 Swift Kiwi ML 11/4 = wygrała 1 Elderberry Simba SP7/1 mój drugi do wyboru.
Race 8 - 2  Againts The Law ML 3/1
Race 14 - 2 Move Over Mindy ML 7/2
Poza tym wysłałbym (gdybym mógł) tańsze rozpisy z tymi powyżej, dodając:
Race 9 - 2 Westwind Bound ML 5/1
Race 12 - 1 Rushmoor Pepper ML 3/1 oraz - 6 Da Hurricane ML 3/1
Race 13 - 3 Southlodge Petra ML 5/2 oraz Swift Gherkin ML 5/2

Ok, biorę się za remisy choć jak na razie oferta jest skromna.
Jutro rano wybieram się z mamą na cmentarz. A to byłby numer gdyby STS i Fortuna wystawili psy do gry. Bezkarnie....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz