wtorek, 18 sierpnia 2020

Nie to nie

witam

STS przestał przyjmować psy i konie bez zapowiedzi. Nie wiem czy czasowo czy na stałe ale taki to już urok naszych milusińskich. A powody.
Albo nie było obrotów albo uznali, że ze mną w te klocki nie wygrają. Z osobistych względów stawiam na to drugie...:)
No nic, zostawię małą część wygranej u nich "kasy" i będę czekał na ciekawe zestawy remisów. Cóż więcej pozostało.
Od rana za to przerzuciłem się na "Fortunę".
Dzisiaj greyhounds w Monmore Green https://www.efortuna.pl/zaklady-bukmacherskie i wysłałem pierwsze kupony 4/13 na win. Uczę się, bo dawno u nich nie grałem, ich formularza do gry czyli jak umieścić pewniaki w systemach (już wiem, kurka wodna). Teraz właśnie dostrzegłem tę łatwą możliwość. Będę z tego korzystał, dzisiaj i tak nie wchodziło to w rachubę.
Co to jest Super-kupon, po co w formularzu kupon 1,2,3,4. Będę to powoli ogarniał, dzisiaj nie było czasu. Analiza (pobieżna niestety) 14 wyścigów czyli 84 psów to nie przelewki.
Wieczorem sprawdzę, czy można wydrukować ich ofertę co bardzo ułatwiło by pracę....
Ok, zobaczymy jak uda się start inauguracyjny. Kupony przeskanuję jeśli w "Fortunie" jest taka możliwość.

PiS: 16'50"
Jak na razie bez rewelacji. 2 trafione 2 nie.
W race 1 -  mój (kurs 6/5 SP na torze) 3,50 w Fortunie był 2-gi o nos (sh)
W race 5 -  mój (kurs 3/1 SP na torze) 4,00 w Fortunie był 2-gi o łeb (hd)
pierwsze śliwki robaczywki...:)
PiS: 18'25"
W race 10 - mój 2-gi ( SP 13/8 fav) o szyje (nk)
W race 11 - mój 2-gi (SP 15/8 fav) o 0,75dl
Wszystkie powyższe grałem solo na wszystkich kuponach.
W sumie przegrałem (raczej) ale jak to mówią było blisko..:) - Dobry prognostyk na przyszłość. Muszę skupić się na systemie wymiennym (około 5 czapek i 8 czapek z ubezpieczeniem), dobrym ustawieniem proporcji itd itp. Słowem, będzie dobrze.
Być może trzeba rozważyć system psa na miejscu 1/2, dzisiaj weszło mi ich 8/13 (tych z podstawowego wariantu)
Z nudów pobawiłem się na live meczem Sochi v Kazań (1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2) ...wyszło do przodu...:)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz