czwartek, 20 sierpnia 2020

Mierzyć siły na zamiary

witam

Wycofanie się STS z wyścigów psów i koni zmusiło mnie do spokojnych i odpowiedzialnych przemyśleń co z tą piękną grą począć. W pierwszej chwili rzuciłem się na "Fortunę" i szczerze mówiąc notowania na win, miejsca 1-2, miejsca 1-3 wyglądają na tożsame z pojedynkami h2h tyle tylko, że włożyć w to trzeba trzy razy więcej pracy.
Kiedyś w "Betako" , w czasach trafiania 7/8 typów na win w trypli i grając to grubo solowymi propozycjami rzecz miała się inaczej. Wieczorem poprzedniego dnia drukowałem ofertę powiedzmy z Monmore Green (kilka torów Betako przyjmowało zawsze) i miałem 20 godzin na kompleksowe opracowanie 14 wyścigów i wybranie z nich 8 dla mnie najlepszych.
Kłopot w tym, że nie ma pewności w który tor wejdzie akurat "Fortuna" (wybierają jeden) a kiedy pojawiają się kursy zostaje godzina czasem dwie na oporządzenie całego tego gipsu. 14 wyścigów po 6 chartów nie da się posprawdzać nawet w głównych elementach a co dopiero wchodząc w szczegóły. A na "czuja" stawiać nie mam zamiaru.
Zostaje minimalizacja mitingu do ostatnich 6 race i wybranie z nich grubszej trypli (może dubli) albo gra na różnice kursów. Te są czasami spore ale IMHO w psach to nie działa. W tym sporcie nigdy nie brałem  pod uwagę "rk" opierając się wyłącznie na matematyce (czasy w przeróżnych wariantach), formie tak danego "zawodnika" jak i ogólnej formie trenera i tak dalej i dalej. Z bardzo dobrymi skutkami. Granie kursami to poza tym cały dzień przy komputerze a czasu to ja już mam zbyt mało.
Ale jako się rzekło, próbowałem zawalczyć z wiatrakami. Straciłem przez to z oczu piękne X-sy w Maroko, RPA i Jordanii i to są najsmutniejsze konsekwencje "świra" czyli tempa w którym chciałem dwa ostatnie dni wytypować.
Najważniejsze jest jednak to, że teraz nic nie muszę. Jako szczęśliwy emeryt...:) dam sobie znakomicie radę bez przysłowiowego hazard 500+ tak więc w spokoju ducha wszystko dokładnie przemyślę, poukładam i po krótkim odpoczynku wrócę do boju. Nawet nie o kasę ale o zaspokojenie własnych ambicji.
A STS będę teraz męczył remisami. Do momentu aż usuną remisy z oferty...:)

cdn
pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz