poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Czas na FORTUNĘ

witam

Czekałem i się nie doczekałem. STS ani rano ani w południe nie raczył wystawić psich notowań a chciałem powiązać coś z piłką. No nic, nie udało się, Egipt już zaczął grać więc po bólu...
Jednak ze złości przejrzałem ofertę u innych naszych dobroczyńców i oto w Fortunie w której bardzo dawno nie grałem okazało się, że przyjmują greyhounds w Monmore Green. Co prawda na innych zasadach bo nie jako pojedynki h2h ale jako win, 1/2, 1/3 w gonitwie. Dokładnie na tym ogrywałem kiedyś "Betako" tak więc "gra muzyka".
Niestety nie można łączyć w jednym wyścigu win, 1/2 i 1/3 co by dawało możliwość zagrania dwójki lub trójki (szkoda) ale mnie i tak najbardziej interesowały tryple. Udało się pobieżnie opracować tyko 5 ostatnich race bo po prostu za późno wszedłem w temat. Teraz muszę monitorować o której Oni dają kursy i czy jest szansa na analizę całego dnia wyścigowego. Dobrze byłoby też wiedzieć wcześniej jaki tor puszczą danego dnia. Sprawdzić czy pobierają marżę (w Mixie nie pobierali od psów i koni). I dobrze by było gdyby istniała możliwość wstawienia 2 psów na win (na jednym kuponie) do systemu trypli (powiedzmy 3/8) w jednej gonitwie. Mając na przykład po dwa psy w 5 wyścigach trzeba na piechotę wysłać 32 kupony.
No cóż, kto pierwszy ten lepszy. Być może przestawię się na nowe tory. Dużo więcej pracy analitycznej ale radość z zysków wielokrotnie większa...:)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz