wtorek, 11 sierpnia 2020

Cui Bono

witam

Może i nie przegram ostatniej dwudniówki ale wczorajszy dzień zapiszę do swojej czarnej historii hazardu. Otóż do systemu 5/12 dodałem jeden element tworząc na wszystkich kuponach 6/13 (okazjonalnie 7/13). Jakie to ma przełożenie na ewentualne wypłaty wie każdy gracz i o tym nie ma co się rozpisywać.
Tą "czapką" został Manchester United (1,25) choć zarzekałem się na tym blogu wielokrotnie, że gówien pod uwagę nie biorę. I żeby było jasne. Mam pretensje wyłącznie do siebie. Sędzia i najemni kopacze piłki, zadanie wykonali koncertowo. Jak mawiał imć Jaskóła (Piłkarski poker) - ja jestem uczciwy, zapłacili za 0-0 to będzie 0-0.
Kto zyskał ten uczynił chciałoby się napisać. Ale tego nikt nawet nie postara się wyjaśniać. Zyskali wszyscy prócz społeczeństwa "wężowców",  zwolenników rasowania kursów i czcicieli Platformy...:).  No i jeszcze mojej skromnej KJM osoby.

PiS: 18'22"
STS wystawia psie pojedynki zdecydowanie za późno. Dzisiaj gonitwy w Monmore Green już trwały kiedy na stronie pokazały się notowania. W taki sposób z 14 wyścigów udaje się opracować ostatnich 7 i to też na "wariackich papierach".
Z drugiej strony wcale się nie dziwię. W taką pogodę i za pewnie śmieszne pieniądze miałbym w głębokim poważaniu jakie charty wyselekcjonować do h2h i jakie przypisać im kursy. No chyba, że ma się eksperckiego gotowca.
PiS: 19'30"
Z wieczornym mitingiem w Sheffield to samo. Nawet nie siadam do typowania 5 ostatnich gonitw. Mija się to z celem....

ŚRODA
PiS: 01'08"
Z tym Manchesterem to dam taki przykład. Jeden z wielu.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312232099010562331&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
To dlatego byłem wczoraj wściekły. Na siebie.
Taki niewinny mecz który z zasady miał wejść, wywalił w powietrze (tylko na powyższym kuponie) 924 linie składowe po 0,01zł. Dla obrazowości, ta wypłata powstała z 286 linii, i wszystko jasne.
PiS: 7'20"
Z nocnych wypocin najładniejszy kwiatek pod względem przebicia = 62/1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312242099016958572&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
A dzisiaj ?
Jeden X w Japonii (jako pewniak) kończy mi dwa ładne kupony. Mecz zaczyna się w samo południe. I nie jest to wystawiona od dawna, remisowa "czapka" p.t. Tochigi v Okayama.

PiS: 18'20"
Ewidentnie zaspałem z drugą ligą RPA. Kiedyś grałem ich bardzo często. To były ich pierwsze mecze po długiej przerwie tak więc jakoś zwątpiłem. Poza tym zniechęciły mnie X-sy po 2,05. Musiała być jakaś tego przyczyna ale ja jej nie znałem. No cóż, mógł być kolejny "kozacki" dzień i nie stanąłem na wysokości zadania...

Koniec
Mbombela
Cape Umoya United
0 - 0
2.45
2.80
2.89
Koniec
Pretoria U.
Real Kings
1 - 1
2.25
3.05
2.95
Koniec
TS Galaxy
Steenberg United
0 - 0
3.20
2.05
3.22
Koniec
TS Sporting
Swallows
0 - 0
4.33
2.05
2.55

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz