niedziela, 16 sierpnia 2015

Pradawna muza

witam

W tak zwanych "ulubionych" mam na komputerze trzy tematy wiodące. Jednym z nich jest alfabetyczny dział linków do muzyki mojego dzieciństwa, od Amen Corner do The Zombies czyli od A do Z...
A głównym daniem w tej materii jest grupa The Beatles.
Dość powiedzieć, że na "Help" byłem w kinie kilkanaście razy a od kiedy ktoś prawdziwie mądry zbudował tę skrzynkę w którą właśnie pukam a na niej serwis "youtube" - kolejne wiele razy.
Akurat dzisiaj mija 53 rocznica powstania klasycznego składu zespołu. Tak więc przeglądając hazardową ofertę, gdzieś w tle zapuściłem sobie ich niezapomniane i piękne melodie.

Znalezione obrazy dla zapytania the beatles 1962
https://pl.wikipedia.org/wiki/The_Beatles

PiS: 14'00"
Co do rozpisów, pierwsze poszły w nocy w klimatach:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312281599373903712&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 5/1
A z powodu takiego oto, że koreański Suwon spadał mocno w notowaniach (na asianach) - rano puściłem kilka serii ubezpieczeń na pewniaku.
Przykładowo....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312281599080641603&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 35/1

Result 21'00"
Dwa puchary w Tunezji i wybrałem nieszczęśliwie. Chociaż wszystko wyglądało ok.
Do 78 minuty 1-0, bramka na 1-1 i puszczona druga gała na 1-2 po trzech minutach. Gospodarze wyraźnie zaspali . W drugim meczu oczywiście X....
I jeszcze jedna dubla w pewniaku:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312281599136046262&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 14/1
Łącznie 22 zestawy ( tylko 4 bez zwrotów) - w trzech meczach nie padły w końcówce bardzo ważne bramki, ale komplet to sprawa bardzo trudna. Tym niemniej każdy jeden X więcej to ogromna różnica w odebranej kasie....
Suma summarum, mogłem pobić swój rekord z rozpisów w tym roku ale nie pobiłem.
Najważniejszym remisem który nie wszedł a został zakwalifikowany do grupy kluczowej i wstawiony na wszystkich kuponach, był argentyński X w Guillermo Brown v Instituto.

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. a jakie sa pozostale dwa wiodace hehe?

    alan

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Hazard i wszystkie z nim związane tematy
    Sprawy prawne różnych opcji
    Oczywiście wiele innych "mniejszego płazu" też
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i pozdrawiam
    Panie Pawle pogratulować częściowej wygranej ,remisy dość trudniej wytypować choć może z drugiej strony lepiej trafić niż kurs 1.3-1.6 co taki sobie pewniak [niby] zremisuje a przy takim remisie nie jest szkoda jak nie wejdzie.
    Ale trzeba grać by coś wygrać u mnie teraz same pudła ale cóż nie wszyscy wygrywają ktoś musi przegrać by drugi wygrał.
    Pogodnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wierzyć w lepsze jutro ale nie odgrywać się za wszelką cenę. Powoli, krok po kroku, i na pewno będzie lepiej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń