czwartek, 6 sierpnia 2015

Pan Prezydent Andrzej Duda

witam

Dzisiaj o godzinie 10'00", przed Zgromadzeniem Narodowym odbędzie się uroczyste Zaprzysiężenie nowego Prezydenta RP, Pana Andrzeja Dudy.

Znalezione obrazy dla zapytania prezydent duda

Życzę Panu Prezydentowi samych sukcesów na piastowanym Urzędzie i choć przecież wiadomo, że łatwo nie będzie i że z dnia na dzień niewiele się zmieni to ufam, że odtąd Prawo będzie znaczyć prawo a Sprawiedliwość - sprawiedliwość.

W ten sukces nie uwierzyłem od razu. Na początku roku ledwo tylko przebąkiwałem, że tak jak na ś.p. Prezydencie Lechu Kaczyńskim tak i teraz na Andrzeju Dudzie będzie można tylko wyjść na dobre. Hazardowo :)
A szanse na końcowy triumf  zobaczyłem oczami wyobraźni przy kursach 4,40.
I to już stawiałem....

Ok, gorąco w Warszawie jak na rozgrzanej patelni. Z trudnością się myśli a co dopiero jeśli przychodzi zajmować stanowisko na temat typów.
Niby listę życzeń już mam ale jak zawsze kłody pod nogi rzucają bukmacherzy :)
Słynny STS - znany z przyjmowania lig angielskich do amatorskiej ósemki coś nie bardzo się wychylił i póki co poprzestał na standardzie 1-5 choć MIX ma dywizję numer 6 od kilku dni.
Za to MIX nie wystawił wszystkich meczów Iranu.
A te dwie opcje chciałem ze sobą lekko połączyć..Nic to, jeszcze chwilę poczekam, wypiję kawę i może sprawa sama się naprawi....

42% PiS: 8'50"
Zwracam honor :)
STS ma niższe ligi angielskie pod tytułem Anglia Amatorzy.
Długa przerwa w rozgrywkach i ten upał sprawił że nie przeszukałem oferty jak należy....

PiS: 11'30"
Kluczowy etap Tour de Pologne do Zakopanego a nikt notowań nie wystawia. Zupełnie tego nie rozumiem. A chętnie zagrałbym "Kwiatka"
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=tour-de-pologne&stage=05&year=2015&src=http://www.steephill.tv/2015/tour-de-pologne/profile-05.jpg

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz