piątek, 7 sierpnia 2015

Chwile prawdy

witam

Rozpoczyna się kolejny sezon ligi angielskiej która swoje rozgrywki zainaugurowała w latach 1888/89.
Dla mnie ruszają jednak dopiero 60 raz.
W roku 1955 wyłoniłem się z niebytu zaraz po zimowym okienku transferowym.żeby już w kwietniu móc pogratulować nowej piłkarskiej gwieździe. Nowej, bo po raz pierwszy w karierze Chelsea sięgnęła po tytuł.wyprzedzając Wolverhampton i Portsmouth.
Od tamtych chwil w Wiśle upłynęło sporo wody i zmieniło się niemal wszystko.
Dzisiaj kołowrotek znowu się zacznie.
O godzinie 20'45" na boisko wybiegną gracze Brighton and Hove Albion i Nottingham Forest. A ja, tak jak w tym 55 roku jestem zupełnie bezsilny.
Przeleciałem ofertę od góry do dołu i póki co nie mam żadnej pewności do niczego. Wprawdzie trzy mecze angielskie podostawiałem do szerokich rozpisów ale jak na to patrzę to bardziej zaczynam wierzyć w iluzoryczne remisy niż w wyspiarskie "czapki"
W przykładowej serii jest jedna z nich....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312191599213805218&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312191599294105277&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Cóż, może do rana w głowie mi się przejaśni.

PiS: 14'50"
Kłopot mam potworny. Z powodu temperatury (na dworze) prawie nie spałem od trzech dni. Na stare lata spiekotę znoszę fatalnie a ma być podobno jeszcze gorzej.
Nad ranem, około 5, wszystko co zimne skończyło się w lodówce i dopiero na Centralnym dorwałem jakąś orzeźwiającą truciznę....
Na komputer patrzę wilkiem a o typach na razie zupełnie nie myślę...
Jedyne co ciężka głowa wykombinowała to nowe oznaczenia w kajecie dotyczące siły gry poszczególnych remisów czyli częstotliwości ich występowania w kolejnych, tanich seriach.
X jako najbardziej liczony, poprzez XL, XLL itd....
Dziejowe osiągnięcie ludzkiego rozumu :)

PiS 22'15"
W perspektywie kilku kuponów które kończą się jutro Laval (0-1 87 minuta)) i Sochaux (0-1) jako drużyny oznaczone akcentem (X) zrobiły mi dużą przykrość.

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Witam Panie Pawle uderzę też te dwa kupony:] na jutro polecam pochylić się nad spotkaniem rodzimej 1 ligi pomiędzy Chrobrym Głogów a Pogonią Siedlce, która w pierwszym spotkaniu z Dolcanem moim zdaniem prezentował a 3 ligowy poziom, natomiast Chrobry wygrał na wyjeździe 2:0 w Kluczborku. Kurs na Chrobrego 1,50 i poleciał strasznie, ja walę ten kurs i jeszcze HCP - 1. Powodzenia.
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Thx, Powkładam Chrobrego do dubli w rozpisach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń