sobota, 22 sierpnia 2015

Kokosów nie będzie

witam

Na początek muszę odnotować ostatnią nocną wizję. Sensacyjna akcja, fascynujący wątek erotyczny czyli coś co mogłoby być kinowym hitem. Myślę sobie, że jestem uprawniony (po liftingu) w takim filmie odegrać tytułową rolę ponieważ zostałem niedawno wpisany jako aktor w oficjalnym serwisie filmoteki. Niezłe jaja.
O wizji piszę nie bez przyczyny. Pamięć senna jest wyjątkowo krótka a te co ciekawsze momenty tworzone w podświadomości chciałbym jakoś zachować.
Ok, cały dzień poświęciłem na MŚ w Lekkiej Atletyce. Co by nie mówić to królowa sportu.
Piłka zasadniczo nie rokuje, jak to się mówi, i na starych kuponach liczę tylko na zwroty. W dogranych rano zestawach skupiłem się niemal wyłącznie na angielskich ligach i na meczach które umieszczałem w skanowanych przez dwa dni rozpisach.
Sobotę skończy losowanie Lotto a tam już czeka na szczęśliwca 35 baniek Może na mnie :)

PiS: 21'10"
Zakończył się pierwszy etap kolarskiej Vuelty. Drużynowy rozruch który nie miał żadnego wpływu na klasyfikację indywidualną. Jako że większość drużyn nie potraktowała rywalizacji na poważnie, nie było sensu o tym pisać.
Od jutra ruszamy na full i z wielką przyjemnością będę oczekiwał wysokiego miejsca Rafała Majki. Bo choć odcinek zakwalifikowany jest do płaskich to końcówkę ma mało sprinterską...
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=vuelta-a-espana&stage=02&year=2015&src=http://www.steephill.tv/2015/vuelta-a-espana/finish-02.jpg

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz