sobota, 8 sierpnia 2015

Nic trudnego

nic wielkiego, zwyczajne tralalalalalala
http://www.tekstowo.pl/piosenka,kazimierz_krukowski__adolf_dymsza,nic_takiego.html

witam

Przywołałem stary, kinowy szlagier żeby nie napinać się dzisiaj na jakieś cuda-wianki a tylko i wyłącznie wybrać z bogatej oferty oczywiste "czapki" i przywalić je koncertowo...Łatwo powiedzieć.
Zabierając się za szczegóły wstępny plan był następujący.
Anglia, skoki narciarskie LGP, żużel, ciekawe asiany (RK) i na koniec lekkie rozpisy X-boom.
Idea piękna ale co ja właściwie wiem o Anglii :)
Nie przeczytałem nawet 1/10 tekstów źródłowych, znajomości w wiadomych kręgach nie posiadam a tak zwany "czuj" to za mało jak na pierwszą kolejkę po letniej przerwie.
Na kuponach od czwartku dostawiałem Chester (2,15), United of Manchester (2,10) i Telford (2,50) ale jak nie wejdzie solidarnie cała trójka to się zupełnie nie zdziwię.
Bo wszystko jest względne jak mawiał pewien filozof. Powiedzmy wiara w Derby County zderza się natychmiast ze stanowiskiem eksperta i bądź tu mądry.
http://www.teamtalk.com/match/preview/978/9939939/Bolton-v-Derby-preview
Z takimi kwiatkami trzeba się mierzyć na każdym kroku wywołując w zakładce Teams dowolny mecz.

LGP w skokach narciarskich zdominowali w pierwszym konkursie Polacy. Ale wczoraj to samo wykonali Niemcy w turnieju drużynowym i teraz to oni będą zdecydowanymi faworytami.
Żużel od dłuższego czasu stał się dla mnie mocno nieprzewidywalny. Sensacja goni sensację ale mimo to namówiłem kolegę z GB na Nicki Pedersena po 5,40.

18"15" - Krajobraz po bitwie..
Słaba ocena północnej szóstki to pierwsze wrażenie z zakończonej właśnie kolejki LA.
Cóż robić, Gloucester i Lowestoft umieściłem na samym dnie grupy i nie było już wyjścia.
Można było wybrać lepiej. Zawsze można lepiej po fakcie, jasna sprawa.
Najbardziej żal mi Burgess Hill (Ryman League) których nie wstawiłem do rozpisów a w zeszłym roku forsowałem ich z dużo mocniejszymi ekipami.
No nic, pomysłów było wiele.
W takich kilku zestawach zawiodła jedynie Islandia:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312171599287205172&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 7/2
Takie serie jeszcze walczą
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312201599219645479&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312201599100244732&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Ale najlepsze i tak kończą się jutro :)

PiS 21'50"
Tai Woffinden wykluczony z finału przez co przegrał pojedynek. A niech ten żużel dunder ściśnie. Dość mam czarnego sportu. W tej samej niemal chwili klawym remisem zakończył się mecz w Rumunii. I to jest najważniejsze...

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Zaczęło się angielskie strzelanie :)
    Pierwsza, dobra dla mnie bramka w Concord....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń