poniedziałek, 5 maja 2014

Życie bez układu

witam

No nie, jeszcze się nie nawróciłem. Siatka powiązań jak była tak i jest, i ma się całkiem dobrze. Szczerze mówiąc to straciłem już nawet wiarę, że coś się uda zmienić i pozamiatać ten bajzel.
W tytule chodziło mi jedynie o układ spotkań Ligi Angielskiej który zwyczajowo drukowałem na początku tygodnia.
A zatem bez weekendowego celu trzeba wchodzić w życie od poniedziałku.
Wczoraj udało się za grosze trafić czwórki w correct score co opisałem w komentarzu do poprzedniej notatki. W zasadzie ułożyło się optimum ponieważ 5-ka była zupełnie nieosiągalna nawet za ciężką kasę. W nocy za to miała miejsce mordercza walka na dwóch torach. Jest coraz trudniej ale przecież w tych trudnościach cała przyjemność. Dzisiaj wybieram się do nowego przybytku. Will Rodgers Downs się to nazywa i poza rywalizacją pomiędzy dżokejami p.t. (Kimes, Shepherd, Wethey i Medina) nic się nieoczekiwanego zdarzyć nie powinno....

Image
Will Rodgers Downs, Claremore, Oklahoma

PiS: 18'50"
Od dzisiaj obowiązują nowe zasady promocji w Toto - Mix.
Rzecz sprawdzi się w warunkach bojowych ale z broszury Totolotka i wyjaśnień kolektora wynika że:
- Punkty zbiera się po staremu a z kilkunastu propozycji najbardziej podoba mi się oferta PRO15 w której za 5200 punktów przysługuje 20 kuponów (min 3 mecze) w tygodniu z doliczeniem do wygranej 15% bonusu. Bez limitu, to znaczy do 1000 złotych bez dzwonienia po dyrekcjach....

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Niestety, oklahomski tor nie okazał się dla mnie przyjazny.
    Po gonitwie 3 i zwycięstwie konia za 60/1 odpuszczonego w dystansie z udawaną próbą pogoni po piachu stwierdziłem, że to nie moja bajka...i wyłączyłem live oglądanie.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń