piątek, 23 maja 2014

Płaskie 36%

witam

Dzisiaj zapowiada się dość spokojny, w miarę płaski http://www.steephill.tv/players/profile/?race=giro-d-italia&stage=13&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/giro-d-italia/resources/profile-13.jpg i stosunkowo krótki (158 km) etap Giro d'Italia.
Najlepsi będą rezerwować siły na weekend i potężne góry w które wjedzie peleton, harcownicy spróbują ataków i kto wie czy wreszcie nie uda się kilkuosobowa ucieczka kolarzy z głębokiego zaplecza a sprinterzy będą liczyć na finisz z grupy i standard który w tegorocznym turze obowiązuje od startu w Belfaście...
Z kilku wariantów które rozpatrywałem zdecydowałem się w końcu na dublę:
Mezgec v Ferrari 1 1,50 (miejsca 7/16)
Viviani v Swift 1 1,57 (miejsca 6/8)
ako 2,35

PiS: 23'30"
Z powodu ciszy wyborczej "agitkę" którą wysmażyłem rano, ukryłem w czeluściach historii a tekst w pewnym sensie polityczny przywrócę w niedzielę po godzinie 21...
Wznowienie.....
Przed ciszą wyborczą, o północy zamykana jest oferta na turniej kandydatów do Parlamentu Europejskiego.
Akurat z wyborem własnej drużyny nie mam specjalnie kłopotu. Enigmatyczne i nic nie mówiące słowa Ruch, Unia, Kongres czy Platforma zupełnie do mnie nie przemawiają. Tylko Prawo i Sprawiedliwość - tylko te dwa fundamentalne pojęcia stanowią prawdziwą wartość. Zwłaszcza w obliczu bezmiaru tych wszystkich negatywnych zdarzeń, tej propagandy zakłamania i kanciarstwa które rozgrywa się praktycznie dzień w dzień na naszych oczach....
Dodałbym jeszcze wiarę, bezpieczeństwo i solidarność i zasadniczo w pełni ukontentowany mógłbym powiedzieć, że Polska ma wreszcie szansę wykorzystać swój najjaśniejszy czas na forum światowego współzawodnictwa.
36% - na tyle realnie oceniam akcje PIS-u w wyścigu do Brukseli. Ale nie bez kozery STS umieścił wybory w tagu "Rozrywka". Pewnie tak jak i ja mają niejakie wątpliwości co do jakości serwerów i kluczy w których działają, do głosujących martwych dusz, wielości nieważnych kart i tym podobnych sztuczek.

PiS: 18'30"
Na rozpis w STS który sugerowałem w komentarzu nie udało się znaleźć odpowiedniej ilości pozycji więc w dwójki połączyłem tylko 10 zdarzeń i zagrałem kupon 3/5.
Stawiałem na faworytów ponieważ zakładam że oddsmakerzy już to odpowiednio przemyśleli a nie będą przecież strzelali firmie w kolano...O subtelności w rodzaju podłożenia w ofercie miny przeciw-typerskiej raczej ich nie podejrzewam :)
W Fortunie wziąłem lekko dublę PSL +5,5 (1,35) * NP -5,5 (2,70) z ako 3,65

26 maja, godzina 02'30" ( w nocy)
Po przeliczeniu 30% kart do glosowania Komisja Wyborcza ogłosiła
PIS 34,23% - PO 27,2% - PSL 10,05% - SLD 9,29% - NP 6,90%
Teraz pewnie czas na dziwne ruchy ale co by nie napisać wielu łotrów powinno zjeść własny język po tym co wypowiedzieli pomiędzy 21'00" a 2' w nocy w wywiadach i podczas spotkań w TVP, TVN 24 i TV Polsat....
Z NP pomyliłem się w sposób dość istotny. No nic, bywa i tak....
godzina 3'30"
Po przeliczeniu 65% kart
PIS 33,88% - PO 28,66% itd......

cdn niebawem
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. czesc, co sadzisz o takich parach w sts?

    Zemke - Zlotowski 1 1.60 (duza przewaga Janusza, juz jest w PE, do tego w Bydgoszczy praktycznie znikome poparcie Zlotowskiego)

    Ziobro - Senyszyn 1 1.60 (w ostatnich wyborach do PO Senyszyn 43661 vs Ziobro 335933) - co prawda, Zbychu byl w PISie, ale nawet utrata 3/4 glosow, to i tak spora przewaga

    Kalisz - Olejniczak 1 1.50 - duze poparcie dla Kalisza, jeden z najbardziej lubianych politykow, nie sadze, zeby przegral z analfabeta jezykowym, ktory swoje mozliwosci juz 'pokazal' podczas obecnej kadencji

    Siwiec - Kopacz 1 1.60 - ok, KNP zyskuje na poparciu, ale czy dla wielu anonimowy Kopacz przebije Siwca, ktory od 2004 jest deputowanym w PE? nie sadze

    Ew. na dokladnie Otylia ze Szczuka (1.35) - za samo nazwisko dostanie wiecej, tym bardziej, ze Szczuka srednio przyjeta w Bdg + Iwinski z Zelichowskim (1.18)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    Co do poszczególnych pozycji nie mam zdania
    Chcę "in blok" połączyć w sts po dwóch faworytów (żeby dawały kurs łaczny ok 2,00) i zagrać rozpis 5/8
    pzdr

    OdpowiedzUsuń