sobota, 17 maja 2014

Tylko dla orłów

witam

Schody właśnie się zaczęły. Dzisiejszy odcinek Giro d'Italia prowadzący do Montecopiolo (174 km) to już zupełnie inna para kaloszy niż łatwizna która funkcjonowała dotychczas. Szczególnie podjazd na Cippo di Carpegna http://www.steephill.tv/players/profile/?race=giro-d-italia&stage=08&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/giro-d-italia/resources/profile-08.jpg gdzie przewyższenie sięga miejscami ponad 12% powinien mocno podzielić peleton i wyłonić kilkunastoosobową stawkę która będzie już do końca wyścigu rozdawać karty.
Z typowaniem kto znajdzie się w tej czołowej grupie jest jednak pewien kłopot. Po potężnej kraksie na 6 etapie jeszcze wczoraj można było bezpiecznie lizać rany na płaskim. Dzisiaj to już nie przejdzie.
Postaram się napisać na co się w końcu zdecydowałem i jaki tor wybiorę wieczorem bo tutaj również mam spory dylemat. Monmouth Park czy Delaware ?

PiS: 11'50"
W STS wziąłem duble i tryple:
Pozzovivo v Ulissi 1 1,60 (miejsca 7/1)
Majka v Niemiec 1 1,40 (miejsca 8/48)
Arsenal v Hull 1 1,52 (result 2-2)
Barcelona v Atletico 1X 1,18 (result 1-1)

Pozzovivo gram pomimo, ze kurs spadł z 1,75 na 1,60 (niestety się nie wyrobiłem)
Moim zdaniem różnica klasy w wysokich górach.
Arsenal z STS-owej super oferty (3 kombinacje) i dlatego niezbędny był mecz Barcelony 1X

PiS: 12'30
Z piłki spróbuję
Olafsvik v Selfoss 1 1,85 (result 0-1)

za ANKULO Víkingur Ó.-Selfoss 1,30 3,50 5,15 
gdzie marża jest wszakże ogromna ale co by nie mówić źle to nie wygląda...

PiS: 13'10
Z oferty żużlowej wybrałem natomiast
Iversen v Woffinden 1 1,60 (punkty 6/16)

Result: 18'00"
Fatalna ocena Ulissiego lub stopnia trudności gór pod które wjeżdżał i zasłużona porażka
A co do lokalnych spadków kursów sprawa jest co najmniej niepokojąca....W ubiegłym sezonie Islandia wchodziła bez pudła.
W kwestii żużla brak mi słów....

cdn niebawem
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Wybrałem Monmouth Park a tam po 7 wyścigach Paco Lopez wygrał 5 razy na 6 wyścigów w których uczestniczył....

    OdpowiedzUsuń