niedziela, 25 maja 2014

Giro d'Italia (15)

witam

Dzisiejszy etap (początek 11'15") to 205 kilometrów płaskiego spacerku i 20 kilometrów prawdziwego koszmaru...
http://www.steephill.tv/players/profile/?race=giro-d-italia&stage=15&year=2014&src=http://www.steephill.tv/2014/giro-d-italia/resources/profile-15.jpg
Wczoraj wiele spraw się rozświetliło i można mieć już jakie takie stanowisko co do możliwości i aktualnej formy poszczególnych kolarzy. Niestety na skutek awarii jednej z kamer relacja z 14 etapu nie pokazywała absolutnie kluczowej rozgrywki w grupie najsilniejszych. Szkoda, bo typy byłyby łatwizną :)
Do trypli wybrałem (muszę dobrać coś z "czapowej" piłki)
Quintana v Pozzovivo 1 1,45 (miejsca 3/12)
Duarte v Moreno 1 1,35 (miejsca 2/8)
ako 1,96

cdn za chwilę
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ależ jestem na siebie zły, że nie wykorzystałem "niedyspozycji" Legii (1-2)
    Toć pisałem o tym niedawno na forum a jak przyszło co do czego to przepuściłem okazję
    pzdr

    OdpowiedzUsuń