niedziela, 11 maja 2014

Ciśnienie

witam

Od rana męczyła mnie pokusa, żeby zagrać w Toto - ligę angielską (35.000) na ostatnią w tym sezonie kolejkę ligową. Ale, ponieważ obiecałem sobie niedawno, że najpierw wrócę do korzeni i zbuduję porządny "stack" a dopiero jak to się uda zacznę na nowo bawić się w kuszenie losu - to chorobliwą żądzę udało się jakoś opanować. Przyszło to łatwiej niżby miało się wydawać bo comeback do dubli i trypli zwyczajnie się sprawdza. Od trzech dni notuję odbiór kompletów, czasem po prawdzie wchodzących szczęśliwie... i niech już tak im zostanie.
Kilka razy meldowałem się dzisiaj w kolekturze ale udało się zagrać tylko dwukrotnie. Męczy mnie potwornie fakt, że kursy spadają akurat w tym co sobie na kartce przygotuję. Jakby na komendę. I to nawet w piłce ręcznej (0,25 down) w której nie wybrzydzając chciałem także hazardowo zaistnieć.
Teraz idę na obiad a cdn niebawem

PiS:16'20"
Poobiednia drzemka trochę się przeciągnęła. Szczerze mówiąc to zasnąłem przy Formule 1, bo choć spikerzy telewizyjni ekspresyjnie emocjonują się faktem że przewaga szóstego nad siódmym zmalała właśnie z 6 sekund do 5, mnie to wyłącznie do snu lula....
A tak w ogóle to się zastanawiam ile bym zostawił za sobą tych królów astrachańskich szos jakby im przyszło zmierzyć się z moją Alfą czy wcześniej Volvo gnającymi swego czasu na Służewiec Marszałkowską i Puławską, żeby zdążyć na czas i umożliwić swojemu panu zagrać kwintę rozpoczynającą się za kilka chwil :)
Ok, teraz obejrzę Giro, później zerknę na wyniki piłkarskie, następnie spacer a wieczorem (właściwie nocą) wycieczka do Waszyngtonu na tor w Emarald Downs bo o konikach trudno jest zapomnieć...

pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Wyniki 3 etapu Giro
    1 Kittel, 2 Swift, 3 Viviani
    Z moich Bouhanni (5) puknął Nizzolo (9)
    Z Matthewsem (16) zbłądziłem bo Farrar (10) był lepszy
    Moja wina i jestem zły wyłącznie na siebie. Tylera Farrara mocno forowałem w ubiegłych latach i już po samym zagraniu czułem że to pudło....
    Apollonio (4) łatwo zdjął Belletiego (12)
    i to by było na tyle...
    pzdr
    PiS: powyższe to nawiązanie do notatki komentarza z dnia wczorajszego

    OdpowiedzUsuń
  2. Świt NDM 1-2 Olimpia

    OdpowiedzUsuń
  3. Thx za Elbląg (2-1) choć wynik był dość długo mocno denerwujący (0-1 down) i dopiero bramki w 82 i 88 minucie pozwoliły w dubli z Apollinario wyprowadzić dzień na plus
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. A właściwie w trypli bo w Mix do Olimpii były wymagane 3 kombinacje więc dodałem że MC strzeli za 1,01

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentarz do Toto - ligi
    13-ki będą na zycher bo 8 czapek weszło jak po sznurku. A ja zadowolony, że nie grałem bo założeniach miałem Sunderland 1X więc kompletu bym na pewno nie wyjął a 12-ki będą groszowe....

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, ja poległem na szwedzkiej ręcznej 23-24
    W następnym meczu też polecam Olimpię z Radomiakiem 17/05

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  7. u-efa
    Ja tam ręcznej nie śledzę zupełnie
    Te dwie pozycje które miałem grać ale kursy spadły to
    Varteks z Chorwacji i Bietigheim z Germany 2
    A biorę to z
    http://www.livescore.sk/main.php?lang=en&menu=livescore&sub=handball#inscore_ifheight_xdc_1602
    gdzie po wciśnięciu odds na górnym pasku pokazuje wszystko co potrzebne
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. 13-ka w Anglika była tylko jedna. Z wyników wyglądało, że będzie więcej

    Pula na wygrane: 40200.59 zł
    1 wygrana 13 trafień po 32799.50 zł
    8 wygranych 12 trafień po 385.46 zł
    137 wygranych 11 trafień po 13.50 zł
    890 wygranych 10 trafień po 2.77 zł

    OdpowiedzUsuń