sobota, 24 maja 2014

wow, Oropa

witam

Napięty plan na dzisiaj to
1 Giro d'Italia 12'30" (Aglie - Oropa  (164 km))
2 Queens Park Rangers v Derby County 16'00"
3 Delaware 19'15"
4 Może u_efa podeśle Elbląg to bym miał dokładkę do kolarzy :)
5 Inne (czyli asiany jak coś wyskoczy itd)

Pierwszy prawdziwie górski etap http://www.gazzetta.it/Giroditalia/2014/it/percorso-tappe/tappe.shtml?t=14&lang=en będzie trudny zarówno dla kolarzy jak i typerów. Niby wszystko wygląda przejrzyście ale nowe warunki tworzą nowe wyzwania. Złamię dzisiaj swoją żelazną zasadę i zagram również takie pojedynki w które miałem się nie mieszać. Z dziecinną ufnością przyjmę wstępnie, że moje podejrzenia co do potencjalnych klientów dr Fuentesa są wyssane z palca....
Quintana v Ulissi 1 1,57 (miejsca 15/32)

Postawiłem też na:
Quintana (win całe Giro) - 5,00
z takich oto powodów.
Przed wyścigiem, Kolumbijczyk był zdecydowanym faworytem z kursem 1,83 na win. Za głównego przeciwnika miał Purito Rodrigueza (2,90) który już nie jedzie. Cała reszta to (SP) notowania dwucyfrowe....
Stracił - w jeździe drużynowej gdzie Movistar pojechał słabo oraz na etapie na czas. Ale czasówkę pojechał lepiej niż to się na forach wieściło. Poza tym lekarz drużyny twierdzi, że Quintana czuje się znacznie lepiej.
Wjeżdżamy w góry więc w zasadzie dopiero teraz bedzie można powiedzieć czy zawiódł czy wszystko było pod względną kontrolą.....

W play-off (Championship) uparłem się jak głupi ale tak czasem mam :)
Derby v QPR 2 3,50 (result 0-1)

Result: 18'25"
Szykuje się niezły dzień :)
Do Quintany dokładałem Pozzovivo v Evans 1,42 a na zwrot podatku Silamae z Estonii (6-1) za 1,10.
Czerwona kartka QPR nieco mnie zdenerwowała ale duet Austin-Zamora dał radę i w dziesiątkę....
Wprawdzie u_efa Elbląga (4-1) nie podesłał ale i tak dostawiłem :)
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz