środa, 2 marca 2011

Nowy dzień, nowe nadzieje

witam

O takich dniach jak wczorajszy chciałoby się jak najszybciej zapomnieć. Dotyczy to zwłaszcza moich angielskich typów ale rozszerzył bym to na całą piłkę gdzie na dość skromną, wtorkową ofertę  padło aż 11 dogów powyżej 4,00 z apogeum oczywiście w Polsce w postaci meczu Wisła v Podbeskidzie za 11,00. Swoją drogą miałem telefon od przyjaciela który mecz oglądał i widział w drużynie gości pewnego, przyszłego pierwszoligowca. Warto o tym zapamiętać.
Z tym wtorkowym zapomnieniem, rzecz nie dotyczy wyścigów konnych :) gdzie na torach w Beulah, Sunland Park i Mountaineer sprawy wyglądały co najmniej dobrze i satysfakcji z oglądania :) było co nie miara.
Jak przeżyje te moje nowotworowe kłopoty a amerykanie dadzą mi wizę :) to przejadę się po tych Stanach i złoję im dupę :)
To tak na razie wolne wnioski poranne, trzeba parzyć kawę i brać się do dzisiejszych kwalifikacji w skijumping.
Będę dopisywał do tej notki ciekawe przemyślenia jeśli mi coś wpadnie do głowy pod oczywiście hasłem PiS.

A to nas czeka jutro :) .... Tłusty czwartek

PiS:12'40"
Dość trudne zestawy w skokach, na szczęście czasu do 17.00 sporo.
Nawet w punktach koło siebie można znaleść takie kwiatki jak:
Totomix 9648 Karelin-Kornilov (kwal.) KL1 1.90 1.70
Fortuna  7143 Karelin-Kornilov (kwal) KL1 1,40 2,52
i kto ma rację w tym wyrównanym pojedynku ?

PiS; 16'45"
Dopiero wróciłem z trasy bukmacherskiej ale, że tam gdzie zagrałem skoki trzymają do 18.00 to jeszcze opiszę. Zatem wziąłem w Betako:
Kraniec v Kasai (kwal) 1 1,45
Małysz v Hilde (konkurs) 1 1,50
Uhrmann v Bardal (konkurs) 2 1,85
ako 4,02
Kasai spisuje się na mistrzostwach fatalnie a Kraniec jak ma dobrze skoczyć to na dużej skoczni.
Małysz patriotycznie ale też chyba z formy
Bardal w Betako (kwale) 1,35 a konkurs nagle 1,85 w takim samym pojedynku. Albo jacyś jasnowidze albo zbłądzili :)

powodzenia

2 komentarze:

  1. też się wczoraj przejechałem na tym underze, nawet dałem profilaktycznie mniej niż 3,5 wychodząc z założenia, że mecze na szczycie tabeli równa się mała ilość goli, ale teraz jestem przekonany że to nie dotyczy niższych lig angielskich :)
    Na swoje dzisiejsze propozycje zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń