czwartek, 3 marca 2011

Khanty-Mansiysk

witam

Dzisiaj o 12.30, rozpoczną się Biathlonowe Mistrzostwa Świata.
Pierwsze medale rozdane zostaną w dość rzadko rozgrywanej konkurencji, czyli w mix-sztafecie.
Tutaj składy tych sztafet: http://services.biathlonresults.com/results.aspx?RaceId=BT1011SWRLCH__MXRL
Praktycznie 5 ekip ma szanse na trzy kolorowe krążki. Imho największe szanse na sukces mają:
1 Niemcy
2 Francja/Rosja/Norwegia
5 Szwecja
12->. Polska :):)

W Milenium chciałbym za dość niewielką stawkę porozdzielać medale (kto zdobędzie indywidualnie). I tak:
Bjoerndalen NIE 1,80
M Fourcade TAK 1,45
Sikora NIE 1,15
Henkel TAK 1,40
Slepcova NIE 1,38
ako = 5,80

Pomimo bardzo napiętego dnia postaram się dopisywać w tej notce moje sugestie na skoki i ewentualne różnice kursowe. Może też spróbuje powiązać coś z sobotnią angielska piłką :) której miałem przez jakiś czas nie dotykać, ale ciągnie wilka do lasu, zwłaszcza, że do zakończenia ligi zostało tak niewiele już kolejek.

PIS: komentarz 19'00"
Jak dla tak leniwego faceta jak ja, dzień był bardzo wyczerpujący. Kilka spotkań tłusto-czwartkowych na mieście i brak czasu na wypad do bukmachera. Trochę mnie to wnerwiało, bo nasłuchałem się o problemach w tym śmiesznym życiu. Te kobitki to mają w głowie. Żadna nie potrafi zrozumieć, że jest coś ważniejszego niż... no żebym się nie zapędził :)
Sportowo najlepiej wyszedł ten totogol bo wyłapałem kilkanaście trójek co dało remis z zagrania i już szykuję się na jutro http://totolotek.pl/totogol/oferta/z3/aktualne/
Nie grywam w zasadzie ligi niemieckiej ale jak dają 610K to trzeba próbę podjąć.

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz