poniedziałek, 31 października 2022

Dzień dobry

 witam

Zanim zasiadam do notowań i piłkarskich analiz każdy dzień zaczynam od krótkiej prasówki i od przejrzenia kilku ulubionych kont na twitterze. W serwisach informatycznych jak od zawsze - mnóstwo samozwańczych, oklepanych przepowiadaczy z przełomu 20/21 wieku i gąszcz ofert w tysiącach wersji, gatunków i glos. Ciemno-widzów już obsmarowywałem niejednokrotnie ale oni "muszą bo się uduszą" co i raz wieszczyć kataklizmy i niemal koniec świata. Kiedyś pewnie wreszcie się uda.
Z propozycji nie do odrzucenia musi wpaść w oko potężna seria artykułów w których za tysiąc złotych po tygodniu masz pół bańki a po dniu "dychę" na czysto albo i więcej. Linka nie będę zapodawał, zainteresowani znajdą rzecz z łatwością ale jak to nie współczesny "łańcuszek św. Antoniego" to ja jestem angielskim królem. Dziwię się tylko, że tak łatwo i bezrefleksyjnie przechodzi to na łamy poważnych wydawałoby się, sieciowych dzienników.
Dobry dzień się zapowiada. 15 stopni Celsjusza, słonecznie, z czterema wysłanymi "na rybkę" kuponami.
https://superbet.pl/ - sprawdź kupon - 890B-Q8MKPH  891R-Y57ICE
Mały wybór, skromne oczekiwania ale coś się musi dziać. I w przeciwieństwie do opisanych powyżej proroków "samo zło" ja jestem zdecydowanym jasnowidzem.

Falkowska (ranking 246) zagra w W25 w Estonii.
https://www.itftennis.com/en/tournament/w25-haabneeme/est/2022/w-itf-est-02a-2022/draws-and-results/
A typy na WTA Finals mam dość oryginalne.
Grupa A
1. Świątek, 2. Garcia
Grupa B
1. Pegula, 2. Sabalenka
Finał, Świątek versus Pegula 

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz