czwartek, 13 października 2022

No czemuż ?

 witam

Kupony z wtorku wypaliły całkiem nieźle ale powróciła znowu kwestia typów dwudrogowych.
https://superbet.pl/ - sprawdź kupon - 891Y-YUW8VC
Najlepszy z zyskiem 14/1 to niby nic takiego szczególnego tyle tylko, że nie trafiłem na nim dwóch z trzech pojedynków które stawiałem 1X (0-1) a i ten trzeci 1X (1-1) uratował się w 93 minucie. Na powyższym zestawie stoi XXX, druga wysłana opcja to 111 oczywiście.
Wszystkie 3 mecze ubezpieczane "home" to rywalizacja zespołów w których gospodarze byli faworytami i którzy rokrocznie dominują na własnym boisku.

Ok, na razie kończę bo zaczęła grać Falkowska od 1-1 w pierwszym secie.
https://live.itftennis.com/en/live-scores/?tourkey=W-ITF-TUN-41A-2022
PiS: 12'06"
Weronika Imho sensacyjnie wygrała pierwszego seta 7-5 ścigając Japonkę od stanu 2-5.  W 9 gemie wykorzystała siódmy "break point" a w 11 i 12 wygrywające piłki to 8-1. Ale niestety w ITF trzeba wygrać dwa sety....:). Oby się udało.
PiS: 12'56"
ZROBIŁA TO. Weronika Falkowska (kurs gdzieniegdzie 4,30) wygrała 7-5 6-3 w godzinę i 46 minut i weszła do ćwierćfinału. Jest to jej jeden z największych triumfów w karierze. 
Adrian Meronk (golf) powalczy w Hiszpanii. Rusza o 14'00".
https://www.livescore.in/pl/golf/dp-world-tour/andalucia-masters/

PiS: 18'00"
Ten ABSURD MUSI się skończyć. Pierwszy, dwudrogowy mecz na wszystkich dzisiejszych kuponach, 1X zakończony 0-1. To się stać nie mogło. Gol Gohar nie miał prawa tego przegrać.
https://www.livescore.in/pl/mecz/veZBFZAp/#/szczegoly-meczu

cdn
pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Grała obecnie trzecia drużyna z piątą w tabeli, w ostatnich 5 pojedynkach trzecia wygrała raz, piąta dwa i były dwa remisy, a ty piszesz, że Gol Gohar nie miał prawa przegrać? wtf

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego jeszcze w pięciu ostatnich meczach Nassaji Mazandaran ma najlepszą formę ze wszystkich drużyn w lidze. Nie wiem, jak to analizowałeś, ale coś poszło nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia z piątą to po meczu, przed była pierwsza z ósmą, ale to najmniej istotne.
    Gohar przegrał w tym roku tylko jeden mecz 3-2 tracąc gola w 98 minucie z ubiegłorocznym mistrzem Iranu (o 17pkt przed Gohar).
    https://www.sofascore.com/pl/turniej/pilka-nozna/iran/persian-gulf-premier-league/915

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jak to sprawdzasz, ale sytuacja wygląda następująco (mówiłeś o tym roku, więc biorę pod uwagę rok 2022):

    11 stycznia 2022: Nassaji Mazandaran - Gol Gohar 3:1 (mecz w Hazfi Cup)

    6 marca 2022: Esteghlal F.C. - Gol Gohar 2:1 (liga)

    1 listopada 2022: GOl Gohar - Esteghlal F.C. 1-2 (liga, gol stracony w 98 minucie)

    W 5 ostatnich spotkaniach w lidze Gol Gohar zdobył 9 punktów (8-3 w bramkach), a Nassaji Mazandaran 10 punktów z takim samym bilansem.

    Więc o czym ty mówisz, twierdząc, że Gol tego "nie miał prawa przegrać"?

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.nowgoal6.com/match/h2h-2299783/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas nie rozumiem, czego to ma dowodzić - Gol grał z najlepszą pod względem formy drużyną w lidze + na 5 ostatnich spotkań między drużynami wygrał raz - to jest murowany faworyt? Między 1 a 8 miejscem w tabeli było 5 punktów różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. W ubiegłym sezonie Nassaji na wyjazdach 2-11-2 w tym sezonie 0-1-2 ale ok, nie mam pojęcia, buki zresztą jak widać też płacąc za nich nawet 4,25.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jakie znaczenie ma kurs u buków? Wczoraj Lechia Zielona Góra po 11,50 zrównała z ziemią Jagiellonię. Barca po 4,80 remisowała z Interem, a City we wtorek dało popis na 0-0 po kursie 8.60 z Kopenhagą. To jakiś wyznacznik? Liczy się trafny typ.

    OdpowiedzUsuń
  9. ok, nie mam o typowaniu pojęcia (jeśli przyjąć, że remisy to w ogóle jakieś typy), masz rację, wszystko się zgadza, powinienem grać X2

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie o mi chodziło. Uważam, że masz potężną wiedzę na temat typowania i kibicuję Tobie widząc, jak wchodzą Tobie kupony, jak choćby wspomniany w poście 14/1. Po prostu nie do końca się zgadzam, że stwierdzenie dotyczące meczu Gor odzwierciedlało stan faktyczny. O to chyba chodzi, aby móc podyskutować, aby każdy z nas mógł wygłosić opinię, z którą jak najbardziej możesz się nie zgodzić. Takie dyskusje zawsze wprowadzały, przynajmniej u mnie, jakieś inne perspektywy. Ja przedstawiłem swój punkt widzenia, który dla Ciebie może nie mieć żadnego znaczenia. Życzę Tobie jak najlepiej, a sam fakt komentarza do posta świadczy o tym, że śledzę Twoje poczynania na bieżąco. Przez myśl nie przeszło mi, aby Tobie coś "udowodnić" albo "mieć rację". Jeżeli zabrzmiało to w taki sposób, to przepraszam. Pozdrawiam Cię i życzę wszystkiego, co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. *Zupełnie nie o to mi chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecież ja nic niestosownego nie napisałem, normalna dyskusja, bardzo wskazana i nie widzę w niej nic złego. Wracając do meczu, X musiałem w nim grać choćby po 2-11-2. Gdybym grał X solo to pewnie bym tego nawet nie komentował ale coś mnie tknęło do podpórki. No cóż, szkoda że w złą stronę zwłaszcza, że na 4 dzisiejsze mecze trafiłem puchar i Tunezji X, i Foolad z Iranu X i mecz w Tanzanii X na solo. Start miałbym na 3 kuponach kozacki....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. 890A-QPFDWS lub np. 890U-Q8WB4S ale najbardziej mnie wściekło, że akurat dzisiaj w pod artykułem "No czemuż" znowu wpadam na minę. To jest kolejny przykład, że muszę grać same single w systemach bo kosztuje to połowę mniej a wychodzi na to samo.

    OdpowiedzUsuń