wtorek, 11 października 2022

Poloneza czas zacząć...

 witam

Ruszyłem jak Podkomorzy z nowymi kuponami 5/13. Na razie z lekka poszła pierwsza para co zerżnąłem dość dokładnie z "Pana Tadeusza". Koło południa jak być może przybędzie coś do gry, parami wypełnię całą salę.
Pewnie to błąd ale wstawiłem Weronikę Falkowską (2,35) w pojedynku z Julią Hatouka z Białorusi. Ta 22 letnia tenisistka zdobyła 10 tytułów ITF tak więc naszej łatwo nie będzie. Ale WF tak tutaj nie raz chwaliłem więc chcę wierzyć, że to w sumie niezłe losowanie przełoży się na sukces.
Wieczorem dopinguję siatkarkom choć trudno spodziewać się sensacji. Ale jak mawiał Grundol, to tylko sport...

PiS: 16'00"
Zaczęło się od 0-2 i miałem złe przeczucia a odwróciło od 1-3 kiedy to Weronika zdobyła 5 gemów z rzędu kończąc seta na czysto dwoma asami.
W drugim secie do 5-1 wyglądało, że będzie spacerek ale już przy 5-4 i 15-40 zacząłem wątpić. I wtedy Falkowska zaserwowała 3 asy po kolei i skończyła pierwszym meczbolem. Brawo...!!!
W kolejnej rundzie trzeba się będzie wspiąć na wyżyny możliwości w pojedynku z Japonką Uchijima która jak równy z równym walczy z dziewczynami z pierwszej pięćdziesiątki WTA. 
Nasza tenisistka niespodziankę już zrobiła, awans do ćwierćfinału byłby sensacją.
W Iranie, Molasani wyrównało w 93 minucie na 1-1 i to było szczęśliwe dla mnie trafienie (grałem 1X)
https://www.livescore.in/pl/mecz/d6f3D5UJ/#/szczegoly-meczu

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz