piątek, 28 października 2022

Przeciąganie liny

 witam

Od poniedziałku jestem na lekkim minusie i z kilkunastu wysłanych kuponów w walce o większa pulę zostały praktycznie dwa ale oferta na weekend jest obszerna i wystarczy tylko dobrze dobrać mecze żeby poszybować aż po samiutkie Tatry.
Wiśta wio, łatwo powiedzieć...:)
O 11'00" zaczęła grać Falkowska ale pojedynku nie stawiałem. Po pierwsze jeszcze spałem a po wtóre dziwnie zacząłem się obawiać porażki choć przecież, żeby wejść niebawem do setki WTA takie pojedynki trzeba zacząć wygrywać.
https://live.itftennis.com/en/live-scores/?tourkey=W-ITF-SVK-04A-2022
Na pewno łatwiej będzie Weronice w meczu o finał debla.
Teraz kawka, doping, analiza piłki i jeszcze coś później dopiszę....
Jak na razie 4-2 up...:).. i już 5-2 (break do zera) - koncert jednego aktora. Tyle tylko, że w ITF pierwszy set bywa czasami zwodniczy.
24 piłki w 8 gemie, 8 setowych dla naszej i już tylko 5-3, 5-4...tego się obawiałem.
No i się stało, od 5-2 do 5-7. Szkoda.
PiS: 13'03"
I po meczu, 5-7 1-6. Czeszka była lepsza ale do Igi Świątek jeszcze jej trochę brakuje...

Adrian Meronk wyruszył za ocean.
O 14'03" wystartuje w 2 rundzie Bermuda Championship. Powodzenia.
https://www.livescore.in/pl/golf/pga-tour/bermuda-championship/
Rywale są dość przeciętni jak na taki turniej więc przy poprawnej grze liczę na spory awans.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz