niedziela, 23 października 2022

Tsunami

 witam

Sobota zatopiła mi niemal wszystkie wysłane kupony a jedyny pozytyw to fakt, że nie było tego aż tak dużo. Z lekkich, tygodniowych plusów spadłem na lekkie minusy i dzisiejszy dzień (a właściwie do wtorku) zadecyduje czy pójdę w górę czy w dół. Zastanawiałem się czy w ogóle coś grać ale "szczęśliwe kółko" w https://superbet.pl/intro wykręciło mi 50 za 50 tak więc wpłaciłem kasę i muszę bonus obrócić trzy razy. Poszedłem w ilość, zapuściłem zestawy 5/15 i niech się bronią.
Dwa kupony 4/15 poszły na pewniaku 5,00 ale to raczej "świr" więc podaruję sobie jego wczesne upublicznianie.
Teraz idę na śniadanie ale jeszcze wrócę do hazardu. Przejrzę pozostałe możliwości i będę czekał czy los się zamierza odmienić...

cdn
pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz