środa, 26 października 2022

Nieugięta wiara

 witam

Niezłomnie wierzę i jest pewne, że kiedyś to się stanie, w bramkę Lewandowskiego z rzutu karnego. Tym razem zdarzenie to (kurs 5,75) ująłem jako element systemu 5/13 żeby po kolejnym rozczarowaniu nie wypaść całkiem z gry. Za najpewniejsze ogniwo uznałem Weronikę Falkowską która niedawno zaczęła swój pojedynek z wielce uzdolnioną 15-letnią Ukrainką.
https://live.itftennis.com/en/live-scores/?tourkey=W-ITF-SVK-04A-2022
Co by nie mówić, w przypadku niepowodzenia i tak póki co jestem w lepszej sytuacji niż taksówkarz który wczoraj wiózł nas na wizytację grobów przed 1 listopada. Otóż próbował on namówić mnie na Ligę Mistrzów a w szczególności na Real i Manchester City które miały bezproblemowo rozprawić się z rywalami. Kiedy oponowałem, że jak ktokolwiek nie musi wygrać to taki typ jest z zasady niebezpieczny, nie znalazłem zrozumienia. No cóż, każdy jest kowalem swojego losu.

PiS: 11'30"
Falkowska v Kotliar (1,60 za 2-0) 6-4 6-1
Teraz czas na jeszcze bardziej uzdolnioną, 16-letnią Czeszkę, Bartunkovą...
https://superbet.pl/ - sprawdź kupon - 890T-Q4F16D - 891Z-Y8CYPP 
A to łotry...) - jak wysyłałem, za Lewego było 5,75. No cóż.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz